loading...
گلابی
محمد علی بازدید : 28 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود بازی اکشن آندروید

دانلود بازی اکشن و زیبای آندروید TRAP HUNTER TD v1.0.0

TRAP HUNTER TD یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های اکشن می باشد. داستان این بازی مربوط به نیروهای مهاجمی می باشد که قصد نابودی شما را دارند. شما باید در این بازی زیبا به مقابله با دشمننان بپردازید و همه آنها را نابود کنید. در اینبازی شما می توانید از تله های متعدد برای نابودی دشمن استفاده کنید که حالت های مختلفی دارند و هر تله قابلیت منحصربفرد خودش را دارد و شما با کسب امتیازهای بیشتر می توانید تله های قوی تر ی را برای دشمنان آماده کنید. شما برای ساخت این تله ها می توانید از 4 مواد مختلف استفاده کنید. همچنین در این بازی شما باید برای زنده ماندن از تله ها به موقع استفاده کنید و در 15 مرحله مختلف با مقابله با دشمنان بپردازید.



محمد علی بازدید : 19 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود بازی مدیریتی

دانلود بازی مدیریت شهر سازی مخصوص آیفون SimCity Deluxe v1.0.1

SimCity Deluxe یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های مدیریتی می باشد. در این بازی شما وظیفه دارید شهر سازی کنید. در واقع شما مانند یک شهردار در شهر عمل می کنید و برای مردم خانه سازی می کنید. شما با ساختن شهری زیبا می توانید امتیاز کسب کرده و در کارهایتان پیشرفت بیشتری کنید. همچنین شما باید با شهرسازی را بگونه انجام دهید که کامل اصولی باشد و بتوانید شهر را در زمان حوادث طبیعی مانند کولاک , سیل , زلزله و... سالم نگه دارید. همچنین شما می توانید تنها از طریق لمس کردن صفحه نمایش رنگ زمین را تغییر داده و درختان و گیاهان را جابه جا کرده و زیبایی بیشتری را به شهر خود ببخشید. این بازی قابل نصب بر روی iPhone, iPod touch, and iPad می باشد.


محمد علی بازدید : 84 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود بازی

دانلود بازی شبیه سازی ساختن پل Bridge Constructor

Bridge Constructor یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های شبیه سازمی باشد. این بازی در واقع بازی شبیه سازی شده ساختن پل می باشد. شما در این بازی مانند یک مهندس فوق حرفه ای باید به ساختن پل ها بپردازید. شما باید در مکان های مختلف مانند دره های باریک , رودخانه ها , خیابان ها , تپه ها , ساحل و... پل سازی کنید و تمامی مقیاس هایی که برای ساختن پل لازم است را رعایت کنید. این بازی دارای 30 مرحله مختلف می باشد و شما باید در هر مرحله پل های مورد نیاز همان مرحله بسازید. همچنین شما می توانید تنظیمات بازی را مطابق میل خود تنظیم کنید که مثلا پل ها را در خیابان ها بسازید و یا در دره ها و مکان های دیگر. البته شما نقشه تکمیلی از هر مرحله در اختیار خواهید داشت که می توانید مراحل پیشرفت کارتان را مشاهده کنید. همچنین شما باید پل ها را با استفاده از 4 ابزار متفاوت مانند چوب , فولاد , بتن و کابل بسازید و پل های ساخته شده باید برای ماشین های سواری و کامیون ها ساخته شود.


محمد علی بازدید : 27 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
انیمیشن پینگو

دانلود کارتون خاطره انگیز پینگو Pingu 1986 - (قسمت صد و بیست و یکم تا قسمت صد و سی ام)

*** این مجموعه بنا به درخواست های متعدد برخی از کاربران در سایت قرار گرفت ***

خلاصه داستان : کارتون پینگو ساخته کمپانی Otmar Gutman در سال ۱۹۸۶ در کشور سوئیس ساخته شد و در همان سال در این کشور پخش گردید. این مجموعه در غالب ۱۳۰ قسمت ۵ دقیقه ای به کارگردانی اوتمار گوتمن و به داستان نویسی Silvio Mazzola ،در سال ۱۹۸۶ در استدیوی Trickfilmstudio در کشور سوئیس ساخته شد. به دلیل استقبال فراوان این کارتون و محبوبیت پینگو در بین کودکان سوئیسی کشورهای اروپایی دیگر نیز به نمایش کارتون پینگو پرداختند . pingu : شخصیت اصلی این مجموعه است که حدود 5 سال دارد ، او بسیار بازیگوش و دوست داشتنی است ، پینگو می تواند خود را به هر شکلی در آورد گاهی مثل یک توپ می غلطد و گاهی روی برفها سر می خورد و به سرعت حرکت می کند . اگر به یاد داشته باشید اغلب با منقار مثل بلندگو فریاد میزند: !NUG NUG . Pigna :خواهر کوچک پینگو است که در آغاز سری اول به دنیا می آید و در سری یک و دو پینگو را همراهی می کند. Mother & Father : پدر پینگو یک پستچی است او اغلب مواقع در حال پیپ کشیدن است یا سوار بر موتور سیکلتش در حال انجام امور بانکی ، مادر پینگو هم بیشتر وقت خود را در خانه اسکموئی شان همراه بچه هاست .Grandpa : پدربزرگ پینگو است که یک نوازنده ارگ است.Robby : یک فک دوست داشتنی و مهربان که بهترین دوست پینگو هم به شمار می آید.

محمد علی بازدید : 153 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود مستند

دانلود مستند زندگی خصوصی گیاهان The Private Life of Plants 1995

The Private Life of Plants نام یک مستند علمی و بسیار دیدنی از سری مستندهای شبکه BBC می باشد. این مستند برای اولین بار در سال ١٩٩۵ در انگلستان پخش شد و توانست امتیاز 9.3 از 10 را کسب کند. این سری علمی توسط دیوید آتنبروف نوشته و تهیه شده است که یکی از مشهورترین سازندگان فیلم های علمی به شمار می رود و چندین مستند که جز کارهای این شخص بزرگ بود در سایت پی سی دی قرار داده شده است. این سری شامل شش قسمت 50 دقیقه ای درباره رشد، گرده افشانی، قابلیت  بازسازی ، زندگی گیاهان در مناطق بی آب مانند کویر و حتی حرکت گیاهان است و کشمکش آنها برای بقا و زندگی با یکدیگر و مقابله با خطرات و تهدیدات محیط پیرامون دارد. در واقع رشد در گیاهان بر خلاف جانوران ، بطور یکنواخت اتفاق نمی‌افتد. زیرا در گیاهان رشد به مناطق خاصی محدود می‌شود. در گیاهان دو نوع رشد ، تحت عنوان رشد اولیه و رشد ثانویه تشخیص داده شده است. رشد اولیه در انتهای اندامهای هوایی یا ریشه‌ها و در زواید جانبی مانند برگها و جوانه‌ها رخ می‌دهد. از آنجا که رشد اولیه در نوک ریشه‌ها و اندامهای هوایی اتفاق می‌افتد، گیاهان می‌توانند دارای رشد نامحدود باشند.

لیست قسمت هایی که در این مجموعه به آنها پرداخته می شود:

۱ - سفر Traveling 
2 -  رشد Growing 
3 -  گل دهی Flowering 
4 -  تنازع جمعی The Social Struggle 
5 -  زندگی مشترک Living Together 
6 - بقا Surviving


محمد علی بازدید : 24 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

AgingBooth یک نرم افزار بسیار جالب و جذاب برای دستگاه های دارای سیستم عامل iOS 3.1 می باشد. توسط نرم افزار AgingBooth می توانید چهره تان را در زمان پیری مشاهده نمایید. این نرم افزار جذاب را در ادامه می توانید از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

AgingBooth چهره تان را در زمان پیری مشاهده کنید با AgingBooth 2.1   آیفون و آیپد


محمد علی بازدید : 30 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی "شطرنج عشق" را برای گوشی های موبایل شما عزیزان آماده نموده ایم.این کتاب ها بر روی تمامی گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی می کنند نصب می شود. امیدواریم از این کتاب الکترونیکی بسیار زیبا لذت ببرید.

Mobile Ebook کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی شطرنج عشق


محمد علی بازدید : 14 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

تم جذاب و بسیار دیدنی Tropical Fish Theme مخصوص ویندوز ۷ را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. امیدواریم این تم بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

 

Tropical Fish تم بسیار زیبا و جذاب Tropical Fish Theme برای ویندوز 7


محمد علی بازدید : 13 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی "All Together Dead" را برای گوشی های موبایل شما عزیزان آماده نموده ایم.این کتاب ها بر روی تمامی گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی می کنند نصب می شود. امیدواریم از این کتاب الکترونیکی بسیار زیبا لذت ببرید.

 

Mobile Ebook کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی All Together Dead


محمد علی بازدید : 15 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

برای این ساعت در سایت بزرگ دانلودها نقشه ماهواره ای شهر "اراک" را برای دانلود قرار داده ایم.این نقشه براحتی تمام جزئیات شهر را نمایان می کند و این نقشه ها برای تمامی گوشی های تحت جاوا می باشد. امید است با دریافت این نقشه لذت کافی را برده باشید.

 

Mobile Map نقشه شهر اراك برای گوشی های موبایل – جاوا


تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 132
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 364
  • بازدید کلی : 12,072