loading...
گلابی
محمد علی بازدید : 32 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
بازی Scarygirl

دانلود بازی Scarygirl 2012 با لینک مستقیم + کرک

*** نسخه کامل همراه با کرک SKIDROW ***

شخصیت اصلی بازی Scarygirl یا دختر ترسناک، یک کودک رها شده است که مانند دزدان دریایی لباس پوشیده، او توسط مردی غریبه در رویاهایش ،  شبح زده شده است. به همین دلیل وارد دنیای رویاهایش می شود تا معنی رویاهای بدش را بفهمد. اما او کاملا درمانده شده است، زیرا یک سلاح عجیب زیر آستین هایش دارد. در طول این ماجراجویی، دختر ترسناک توسط دوستش و محافظان خرگوش کونگ فو کار، اختاپوس غول پیکر و دیگران حمایت و کمک می شود. دوستان او و لوازمی که برای مبارزه در اختیار دارد به او در مواجه با دشمنانی مانند جوجه تیغی کشنده جنگل Owl ، برغاله های وحشی در کوهستان های Old man، عنکبوت های پشمالو در مرداب بدبو و خطرناک ترین دشمنانش یعنی محافظان Bad Town کمک می کنند.

محمد علی بازدید : 27 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
والپیپر HD

دانلود مجموعه 30 عکس پس زمینه فوق العاده زیبا و جذاب فصل ها

برای این ساعت از کاربران پی سی دی مجموعه 30 عکس پس زمینه فوق العاده زیبا و جذاب از 4 فصل سال را قرار داده ایم که دارای کیفیت HD و در سایز بسیار عالی 1920x1200 می باشند که امید است از آنها لذت کافی ببرید

محمد علی بازدید : 42 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود پچ PES 2012

دانلود آپدیت جدید بازی PESEdit 2012 Patch v3.2

PES Edit یکی از معتبرترین گروه هایی است که آبدیت ها یا به عبارت دیگر Patch های تکمیلی را برای بازی محبوب PES ارائه می کند. چند سالی است که با ارائه نسخه های مختلف این گروه آبدیت های متعددی را در طول یکسال به کاربرانش به صورت رایگان عرضه می کند تا نقاط ضعف این بازی محبوب را تا حدود زیادی پوشش دهد ؛ برای نمونه تغییراتی که در سیستم ساختاری تیم ها داده می شود یا آخرین نقل و انتقالات و یا تکمیل نام تیم ها به درستی و چهره ها از جمله مواردی هستند که گروه PES Edit آن ها را مورد ویرایش خود قرار می دهد. ورزشگاه های جدید اضافه می شوند و نام بازیکنان در تمامی کشورها به صورت صحیح درج می شود ؛ حتی بازیکنان قدیمی مانند مارادونا یا پله و یا زیدان به واسطه تغییرات ارائه شده از سوی این گروه با چهره های اصلی قدم به زمین ورزشگاه می گذارند. در حال حاضر Patch 3.2  عرضه گردیده که علاوه بر دارا بودن آبدیت رسمی Konami بسیاری از نقاط ضعف PES 2012 را برطرف کرده است.


محمد علی بازدید : 22 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
بازی Law and Order Legacies Episode 4 to 7

دانلود بازی Law and Order Legacies Episode 4 to 7 + کرک

*** نسخه کامل همراه با کرک معتبر TINYISO ***

در بازی "نظم و قانون : میراث " شما به عنوان کارآگاه هایی بازی می کند که به بازجویی از تعدادی مضنون می پردازند و سپس از اطلاعات خود برای فهمیدن اینکه آیا آنها حقیقت و یا دروغ می گویند، استفاده می کنند. شما می توانید صحنه های جرم را برای پیدا کردن سرنخ ها، جستجو کنید و سپس آن سرنخ ها را در تحقیقات خود استفاده کنید.
در یک محکمه شما به عنوان دادستان عمل می کنید تا از شهادت هایی که داده می شود، اتفاقات را استنباط کنید و وقتی که وکیل مدافع از خطوط قانونی خود پا فراتر می گذارد ، اعتراض خود را به رئیس دادگاه اعلام کنید. همانطور که هیئت ژوری اتفاقات را مشاهده می کنند، نظرات و همفکری آنها به سمت شما یا مخالف شما پیش خواهد رفت. احساس هیئت ژوری به پرونده شما بر نتیجه کار اثر خواهد گذاشت ، پس باید روش گفتگو را خوب بلد باشید.

محمد علی بازدید : 71 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود kmplayer

دانلود جدیدترین نسخه The KMPlayer 3.2.0.0 Final

The KMPlayer یکی از قدرتمندترین پلیرهای کامپیوتر است که انواع مختلف فرمت های رسانه ای را پشتیبانی می کند. این نرم افزار دارای امکانی ویژه برای اجرای فایل های AVI ناقص و صدمه دیده ، فایل های رسانه ای قفل شده در حین دانلود یا به اشتراک گذاری ، فایل های صوتی فشرده ZIP و RAR و غیره است. The KMPlayer از محدوده وسیعی از زیرنویس ها پشتیبانی می کند و به شما امکان تهیه عکس از ویدئو را نیز می دهد. این پلیر دارای فیلترهای داخلی و خارجی به همراه محیط کاملا کنترل شده و سیستم DirectShow می باشد. با استفاده از این پلیر قدرتمند می توانید سرعت اجرای ویدئو یا صوت را کنترل کنید، بخشی از ویدئو را به عنوان بخش محبوب انتخاب کنید و یا محدوده ای بین قسمت A و B را برای تکرار انتخاب کنید. قابلیت تغییر پوسته و رنگ آن از دیگر امکانات The KMPlayer می باشند.

تغییرات این نسخه :
-    پشتیبانی از فرمت های 3D
-    پشتیبانی از 10bit H.264
-    پشتیبانی از Intel Widi
-    کدک ویدئویی DV5P
-    اضافه کردن عملکرد Album Art ( استخراج عکس بند انگشتی از روی فایل FLAC)
-    نمایش عکس بند انگشتی در حین اجرای فایل صوتی MP3، FLAC و WMA
-    دید بهتر در حالت Desktop Mode در ویندوز 7
-    رفع مشکل رد شدن از فایل های MKV
-    و ...

محمد علی بازدید : 61 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود نرم افزار پخش کننده Stereoscopic Player 1.8.0

دانلود نرم افزار پخش کننده قدرتمند سه بعدی Stereoscopic Player 1.8.0

Stereoscopic Player نام نرم افزار قدرتمند پخش کننده انواع فایل های چند رسانه ای می باشد ، با استفاده از این نرم افزار می توانید انواع فایل های صوتی و تصویری به خصوص سه بعدی را با کیفیت بسیار عالی پخش کنید این نرم افزار این امکان را برای شما فراهم می آورد تا ویدئو ها و دی دی دی های Stereoscopic که نیاز به دیکدر خارجی دارند را پخش نموده و همچنین این اجازه را به کاربر خود می دهد تا ویدئوی گرفته شده از یک دستگاه ضبط را بصورت زنده و مستقیم تماشا نماید. از آنجایی که این مدیا پلیر بر مبنای DirectShow می باشد، می تواند تقریبا تمامی فرمتهای چندرسانه ای از جمله AVI, MPEG, WMV  و ASF و بسیاری فرمتهای دیگر را با کیفیتی عالی پخش نماید. همچنین با استفاده از این برنامه ویدئوهای خود را می توانید به فرمتهای Stereoscopic متفاوت کد بندی نمایید. واسط کاربری ساده و بسیار زیبای نرم افزار نیز از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد که این امکان رابه کاربر می دهد تا براحتی وبا گزینه های فراوان فایل چندرسانه ای خود را پخش نماید

برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار Stereoscopic Player 1.8.0 :
- پخش عالی فایل های چند رسانه ای
- پخش کننده ای ایده آل برای اجرای ویدیوهای سه بعدی
- قابلیت پخش ویدئو و دی وی دی های با فرمتهای مختلف Stereoscopic
- ساخته شدن بر اساس DirectShow برای پخش تمامی فرمتهای مالتی مدیا
- پشتیبانی از فایلهای Dual Stream چندرسانه ای ویندوز
- پشتیبانی از فایلهای جداگانه چپ / راست
- مدیریت حقوق و قوانین دیجیتال برای فایلهای Stereoscopic چندرسانه ای ویندوز
- قابلیت جاری نمودن فایلهای ویندوز مدیا
- پخش دی وی دی های سه بعدی با کیفیت عالی
- پخش زنده و مستقیم از هر دستگاه گیرنده مانند کارت تی وی، دوربین فیلمبرداری دی وی و …
- کتابخانه ویدئوی داخلی برای ذخیره تنظیمات هر فیلم
- دریافت اطلاعات از سرورهای متادیتای Stereoscopic
- وارد و خارج نمودن متافایلهای Stereoscopic
- دارای کنترل خط فرمان
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
- و .....


محمد علی بازدید : 123 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
http://up.vatandownload.com/images/xr2uqvdo1mtaj8qdmn.jpg

اگر به طور جدی اماده دریافت تمرینات ورزشی برای داشتن عضلانی متناسب هستید این اموزش مناسب شما میباشد . این مجموعه 6 قسمتی شامل : 7 برنامه تمرینی , 3 تقویم اموزشی راهنمای تغذیه و رسمی شرکت Rushfit برای به حداکثر رساندن نتایج ورزشی خود است . در این مجموعه شما شاهد 550 دقیفه مقاومت شدید , برنامه های استقامتی هستید . همچنین این تمرینات هسته ای 8 هفته ای دارد و شما 8 هفته نیاز است تا تمام دوره را بگذرانید .

 

لازم به ذکر است که در این تمرینات از سبک MMA استفاده میشود که ترکیبی از تمامی هنر های رزمی در دنیاست . این تمرینات توسط Georges St-Pierre و دستیارش Erik Owings اموزش داده میشود .

 

این اموزش شامل عناوین زیر میباشد :

1 : قدرت و تمرین های استقامتی
2 : اموزش تمرینات شکم
3 : مبارزه با تمرینات به سبک 
MMA 
4 : تمرینات Power
5 : استحکام کامل بدن 
6 : تعادل و چابکی و کشش برای انعطاف پذیری

محمد علی بازدید : 224 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
http://up.vatandownload.com/images/3erta3kqo3qyf8bti1sd.jpg

همه شما با ورزش یوگا اشنا و مطمئنا از فواید ان با خبر هستید . در این مجموعه قصد داریم به کمک یوگا به نرمش چشم های شما بپردازیم . اما این کار چه فایده ای دارد . همانطور که میدانید ورزش و نرمش برای بدن بسیار مفید است . این کار باعث فعالیت ماهیچه ای بدن و رسیدن اکسیژن بیشتر به بدن و در نهایت سبب احساس بهتر داشتن میشود . حال تصور کنید که اگر چشمان شما هم ورزش میکردند شاید خیلی از عیب های چشم  نظیر دور بینی نزدیک بینی آستیگمات و ... درمان میشدند . این مجموعه شامل دو قسمت است که یکی مربوط به بحث اختصاصی مربوط به یوگای چشم است و دیگری به بررسی نوع دیگری ورزش برای چشم میپردازد . این ورزش ها برای نمونه های خاصی از چشم ها ترتیب داده شده است که در ادامه به شرح ان میپردازیم .

 

یوگای چشم :

 در مقدمه مایر اشنایدر فواید ورزش یوگا را برای چشمان شما توضیح داده و میگوید که این ورزش ها برای کسانی که به طور حتم نابینا هستند و کسانی که نور ها و یا سایه ها را بیش از حد میبینند مفید میباشد . او توضیح میدهد که یکی از شاگردانش بعد از انجام این ورزش بدون عینک قادر به رانندگی میباشد. در این مجموعه اشنایدر تکنیک های خود را برای شما به نمایش در می اورد . او که از تلفیق یک علم و یک ورزش استفاده کرده چنین میگوید که پس از تلفیق یوگای تبتی زیر نظر یک چشم پزشک توانسته چنین تکنیکی را به وجود بیاورد که برای چشم ها مفید است . باورش کمی سخت است اما واقعیت دارد . در ابتدا او از شما درخواست میکند تا عینک یا هر چیز مرتبط به چشمتان را در اورده و به انجام تمرین های او بپردازید . او به شما نحوه تنفس و حرکات و ارامش را اموزش میدهد . در بخش دوم نیز او از شما یک تست بینایی گرفته و دستور العمل مناسب را پیش روی شما میگذارد . در بخش اخر نیز به بیان اینکه چرا افراد مسن بینایی کمتری دارند پرداخته و راه حل انرا در اختیار شما میگذارد . 

 

Eyerobic :

همانطور که از اسم ان معلوم است از تلفیق دو اسم چشم و روبیک که بهتر است ان را نرمش چشم بنامیم تشکیل شده است . این اموزش هم به شما کمک میکند تا وسعت دید خود را بیشتر کنید و از وضوح طبیعی چشمانتان بدون استفاده از لنز یا عینک بهره مند شوید . بهبود بینایی شما میتواند تنها با انجام چند تمرین ساده صورت بگیرد . اشتباه نکنید هیچ عمل جراحی در کار نیست .

 

همانطور که میدانید وطن دانلود همیشه سعی در جمع اوری خاص ترین اموزش ها برای شما بوده است . این اموزش میتواند به شما کمک کند که دید خود را با چند عمل ساده بهبود ببخشید . کیفیت اموزش مطلوب یباشد .

محمد علی بازدید : 159 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود Top Gear

دانلود فصل دهم مستند تخت گاز Top Gear Season 10 - 2008

سایت پی سی دی در نظر دارد تمامی قسمت های مستند سریالی تلویزیونی تخت گاز (Top Gear) را جهت دانلود به صورت رایگان برای کاربران ایرانی قرار دهد. امروز با فصل دهم در خدمت شما هستیم که می توانید هر قسمت را به صورت جداگانه با لینک مستقیم دانلود کنید.
Top Gear یک سریال تلویزیونی انگلیسی درباره موتور وسایل نقلیه و اتومبیل های اولیه می باشد. این مستند در سال 1977 به عنوان یک شوی تلویزیونی غیر متعارف آغاز شد. بعدها و مخصوصاً از سال 2002 به بعد ، شیوه کار خود با طنز در آمیخت. هم اکنون این شوی تلویزیونی با مجری گری Jeremy Clarkson ، Richard Hammond و James May دنبال می شود و 3 راننده نیز برای تست کردن ماشین ها در آن حضور دارند. پیش بینی می شود این شوی تلویزیونی بیش از 350 میلیون بیننده در 170 کشور دنیا را به صورت هفتگی به پای تلویزیون ها می کشاند و البته در اینترنت نیز به شدت در حال مبادله بین افراد است و هر اپیزود چیزی نزدیک به 300 هزار بار توسط کاربران دانلود شده است. اولین اپیزودهای این شو در شبکه BBC2 و BBC HD شامل بر 14 قسمت ، پخش شده است .
A.A.Gill یک مقاله نویس است که دوست نزدیک Clarkson بوده و سمت مقاله نویس را برای مجله Sunday Times بر عهده دارد . او به ما نشان می دهد که علت موفقیت این مجموعه تلویزیونی ، تخصص بالای افراد و سازنده های برنامه ، ویرایش و تدوین وسواسی و همراه با موزیک، طبقه بندی و کیفیت بالای تمامی عناصر آن است. کمدین انگلیسی و مهمان این شو Steve Coogan ، این مجموعه را نقد خواهند کرد .

محمد علی بازدید : 63 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دانلود AquaSoft SlideShow 7 Blue Net 7.7.11.35343 - نرم افزار ساخت اسلایدشو
طراحی اسلایدشوهای چند رسانه ای برای اجرا از طریق DVD، Youtube، iPad و غیره از طریق نرم افزار AquaSoft SlideShow امکان پذیر می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید عکس ها، ویدئوها و موزیک ها را با هم ترکیب کرده و با اضافه کردن جلوه های ویژه روی آنها، نتایج منحصر به فردی خلق کنید. استفاده از نرم افزار بسیار ساده است و با شروع کار با آن، به سادگی می توانید آن را فرا گیرید. AquaSoft SlideShow با انواع فرمت های رسانه ای مانند عکس ها، ویدئوها، متن و موزیک و یا ترکیبی از هر 4 نوع ذکر شده سازگار است. افکت های حرکتی، محوشدگی ها و بسیاری افکت های حرفه ای دیگر تنها با یک کلیک در اختیار شما خواهند بود. Wizard های فراوان نرم افزار به شما در ساخت سریع Presentation کمک خواهند کرد.
امکانات نرم افزار AquaSoft SlideShow :
- امکان اضافه کردن انیمیشن و جلوه های ویژه روی عکس برای زیباسازی آن.
- رایت حرفه ای DVD برای اجرا روی دستگاه های مختلف شامل کامپیوتر و پلیرهای خانگی.
- به نمایش گذاشتن تصاویر و ویدئو کلیپ ها در یک اسلایدشو.
- ویرایش عکس ها و کلیپ های ویدئویی بدون تغییر دادن عکس یا ویدئو اصلی.
- افزایش کارآیی نرم افزار با استفاده از شتاب سخت افزاری.
- گزینه WideScreen (16:9).
- اضافه کردن تعداد نامحدود ویدئو و عکس در محیط برنامه.

AquaSoft SlideShow 7 Blue Net
- افکت های زیبا با استفاده از Drag & Drop.
- رایت حرفه ای روی CD یا DVD.
- ویرایش غیر تخریبی تصاویر.
- ذخیره ویدئو در فرمت های AVI یا WMV به صورت HDTV.
- پشتیبانی از فرمت عکس های JPG, JPEG-2000, PNG, Tiff و بیش از 50 فرمت شناخته شده دیگر.
- وجود TimeLine.
- قابلیت بزرگنمایی.
- اجرای موزیک یا ترک صوتی در پس زمینه روی چندین ترک یا اجرای همگی آن ها به صورت همزمان.
- کشیدن مسیر جا به جایی عناصر.
- افکت های متن زیبا.
محمد علی بازدید : 21 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Unified Color 32 Float 2.0.0 build 9163

دانلود پلاگین ویرایش تصاویر 32 بیتی Unified Color 32 Float 2.0.0 build 9163 فتوشاپ

Unified Color 32 Float نرم افزاری قدرتمند و بسیار مفید در زمینه ی ویرایش تصاویر 32 بیتی است ، به واسطه ی این پلاگین می توانید تصاویر را با حفظ حالت 32 بیتی خود ویرایش کرده و به راحتی از آنها بهره ببرید ، این نرم افزار به صورت پلاگین در نرم افزار فتوشاپ نسخه CS3 به بالا نصب شده و شما را قادر می سازد تا با انجام ویرایش خود مانند تغییر رنگ ، روشنایی ، کنتراست و ..... به عکس های خود رنگ و بوی جدید و زیبایی ببخشید ، ابزارهای متنوع دیگری نیز در پلاگین گنجانده شده که هر کاربر حرفه ای و آماتوری می تواند از آنها به صورت کامل بهره ببرد ، از دیگز ویژگی های این پلاگین پشتیبانی کامل از معماری محاسبات های 64 بیتی است که بر قابلیت های آن می افزاید


محمد علی بازدید : 20 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود مرورگر Google Chrome 19.0.1084.9 Dev

دانلود نسخه آزمایشی گوگل کروم Google Chrome 19.0.1084.9 Dev

Google Chrome 19.0.1084.9 Dev نسخه ای جدید و آزمایشی از مرورگر قدرتمند کمپانی گوگل می باشد که به تازگی انتشار یافته است ، گویا توسعه گوگل کروم پایانی ندارد و هر روز باید منتظر اتفاقات جدیدی از گوگل باشیم ، گوگل رغبای خود را به مبارزه طلبیده است و آنها را مجبور کرده تا رشد و توسعه ی مرورگر خود را با سرعت بیشتری ادامه دهند در غیر این صورت مطمئنا در بازار رقابت از این مرورگر عقب می افتند در نسخه ی 19 گوگل بازهم دست به تغییرات بسیار زیادی خواهد زد و باید منتظر شد و دید که در آینده و انتشار نسخه پایانی آن گوگل کروم دست خوش چه تغییراتی شده است

محمد علی بازدید : 23 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
فیلم جدید و فوق العاده زیبای August. Eighth محصول 2012 روسیه

[ لینک مستقیم + MKV 800 MB +  بدون زیرنویس فارسی ]

فیلم جدید و فوق العاده زیبای August. Eighth محصول 2012 روسیه
ژانر: اکشن | درام

کیفیت: 720p (عالی)

فرمت: Mkv

حجم: 800 MB

امتیاز: 4.9/10

تاریخ انتشار: 2012

زبان: روسی

کارگردان: Dzhanik Fayziev

بازیگران: Svetlana Ivanova , Maksim Matveev , Artyom Fadeev , Aleksey Guskov , Aleksandr Oleshko ...

خلاصه داستان "هشتم اوت" داستان زندگی زنی است که مشکلات زیادی در زندگی خود دارد، مشکل زندگی، مشکل مادر بودن اما در یک روز برای او اتفاقی می افتد که …
محمد علی بازدید : 27 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
فیلم جدید و فوق العاده زیبای Act of Valor محصول 2012 آمریکا

[ لینک مستقیم + MKV 600 MB +  بدون زیرنویس فارسی ]

فیلم جدید و فوق العاده زیبای Act of Valor محصول 2012 آمریکا  [ لینک مستقیم + MKV 600 MB +  بدون زیرنویس فارسی ]

ژانراکشن | ماجرایی | هیجان انگیز

کیفیت: 720p (عالی)

فرمت: Mkv

حجم: 600 MB

امتیاز: 6.6/10

تاریخ انتشار: 2012

زبان: انگلیسی

کارگردان: Mike McCoy, Scott Waugh

بازیگران: Alexander Asefa , Jeffrey Barnachea , Kenny Calderon , Raul Canizales II , Drea Castro ...

خلاصه داستان : تیم نخبگان از مهر و موم نیروی دریایی در یک ماموریت مخفی برای بازیابی یک عامل سیا ربوده شده دست به کار می شوند و...
محمد علی بازدید : 42 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود نرم افزار EZGenerator 4

ساخت و مدیریت حرفه ای وب سایت با نرم افزار EZGenerator 4.0.0.442

EZGenerator نرم افزاری کامل از ترکیب ابزار آفلاین ساخت وبسایت و سیستم مدیریت محتوای آنلاین می باشد. شما می توانید ساختار وبسایت آفلاین، اضافه کردن صفحات، بلاگ و دیگر امکانات را بسازید و سپس آنها را آپلود کنید و به صورت زنده، محتوای آنلاین آن را ویرایش کنید. ساخت ساده وبسایت بدون نصب نرم افزارهای دیگر روی کامپیوتر یا سرور از ویژگی های مهم نرم افزار می باشد. 
محدودیتی برای تعداد پروژه های وبسایت در EZGenerator وجود ندارد و شما می توانید تعداد زیادی صفحات وب را برای هر پروژه بسازید. این نرم افزار امکان ساخت وبسایتی که در فکر خود دارید را برای شما فراهم می کند و هیچ محدودیتی به جز خلاقیت خود در آن ندارید. استفاده از هاستینگ های رایگان یا پولی برای انتشار سایت ساخته شده توسط EZGenerator ممکن است.


محمد علی بازدید : 35 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Avanquest Fix It Utilities Professional 12

تعمیر مشکلات کامپیوتر شما با نرم افزار Avanquest Fix It Utilities Professional 12.0.38.28

Fix-It Utilities Professional نرم افزاری کامل برای تعمیر مشکلات کامپیوتر شما می باشد.این نرم افزار به شما امکان کنترل کامل کامپیوتر و تعمیر مشکلات آن را می دهد و بعد از استفاده از این نرم افزار کامپیوتر شما مانند یک سیستم نو کار می کند. 
اما چه چیزی Fix-It Utilities Professional را نسبت به دیگر نرم افزار هم خانواده اش متمایز می کند؟ ساده است، هیچ نرم افزار دیگری دارای تکنولوژی قدرتمند آنالیز کامپیوتر را ندارند. قابلیت جدید آنالیز سرویس های ویندوز، پردازش ها و نرم افزارها از بخش Start-Up، بخش های فعال تا خاموش شدن از مهمترین ویژگی های نرم افزار می باشند. غیر فعال کردن ساده پردازش هایی که استفاده بیش از حدی منابع سیستم دارند ، از دیگر امکانات Fix-It Utilities Professional می باشند.

محمد علی بازدید : 31 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود بازی Shoot Many Robots 2012

دانلود بازی Shoot Many Robots 2012 + کرک

***نسخه کامل با کرک معتبر RELOADED***

بازی بسیار زیبا و اکشن Shoot Many Robots که در استودیو Demiurge Studios ساخته شده و سپس کمپانی معروف Ubisoft آن را برای PC در سال 2012 منتشر نموده است ، این بازی یکی از زیباترین بازی هایی است که توسط Ubisoft منتشر شده است ، البته به لحاظ کم حجم بودن آن می توان این عنوان را بازی اختصاص داد ، یک بازی زیبا در سبک شوتر است که شما در آن نقش یک مامور به نام والتر را برعهده دارید و باید ماموریت خود که همان وارد شدن به کارخانه سازنده ی روبات ها و مبارزه با روبات ها است را به انجام برسانید انواع سلاح ها در این بازی به کار گرفته و هدف فقط تخریب و نابودیست ، بازی شباهت بسیار زیادی به بازی معروف Shank دارد و اگر از طرفداران این بازی هستید این بازی نیز به نوعی نسخه آپدیت شده Shank است اما با حال و هوای متفاوت تر ، در بازی امکان مولتی پلیر نیز وجود دارد که در کمتر بازی با این سبک می توان یافت ، همچنین با کشتن هر ربات به شما مقداری XP داده میشود که با استفاده از آنها میتوانید سطح یا Level خود را ارتقا داده و اسلحه و تجهیزات جنگی پیشرفته تر و قدرتمند تری بخرید ، این بازی زیبا را می توانید هم اکنون از سایت پی سی دی به صورت رایگان و با لینک مستفیم دانلود نمایید

محمد علی بازدید : 45 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (9)
بازی Men of War Condemned Heroes

دانلود بازی Men of War Condemned Heroes 2012 + کرک

*** نسخه کامل همراه با کرک معتبر SKIDROW ***

Men of War: Condemned Heroes داستان یکی از گردان های ارتشی بدنام شوروی را در طول جنگ جهانی دوم روایت می کند. این نیروهای ارتشی با دستور مشهور شماره 227 استالین به نام " عقب نشینی وجود ندارد! " تشکیل شدند. آنها شامل افسرهای نظامی-دادگاهی بودند که شانس جبران کردن جرم های خود به آنها داده شده بود. افسانه های زیادی راجع به این نیروهای ارتشی وجود دارد و در این بازی شما حقیقت این افراد را بر اساس شواهد حقیق از اعضای سابق آنها مشاهده خواهید کرد. 
از یکی از این گروه های بدنام دستور بگیرید و آن را به سوی پیروزی پیش ببرید. از نبردهای بسیار سخت در سال 1942 در بخش Volyn کشور اکراین تا عملیات عظیم Bagration در ناحیه Brest، پایگاه در کنار دریا Magnush و ناحیه Marsaw در لهستان و بالاخره حمله به Altdam آلمان و Stettin در اواخر جنگ در این بازی روایت می شود.


محمد علی بازدید : 12 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود ضمیمه کلیک جام جم 20 فروردین ماه

دانلود ضمیمه کلیک روزنامه جام جم 372

عناوین ضمیمه رایگان کلیک شماره ۳۷۲ یک شنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۱ :

- موقعیت حساس فایرفاکس
- تیم کوک مدیرعامل سال شد
- توانایی های مرورگر مترو در ویندوز ۸
- ساعت چند است؟
- بازاریابی ساده از طریق ایمیل
- زنده کردن دسکتاپ با ابزارک‌های دست ساز
- App Store : خروج اطلاعات ممنوع!
- ببینید، بسازید و مدیریت کنید
- پیداکن، جایگزین‌کن
- متفاوت‌ترین‌ها در MWC
- جادوی اسناد قابل ویرایش
- مروری بر قابلیت‌های گنوم ۳٫۴
- چشم‌انداز اوبونتو در سال ۲۰۱۲
- چگونگی استفاده از Tracking Protection و ActiveX Filtering در اینترنت‌اکسپلورر ۹
- بازی : SSX  ، بهترین نسخه‌ سری اس.اس.ایکس؟
- بازی : Ninja Gaiden 3 ، یال و کوپال این شیر را چیده‌اند
- باتری هیدروژنی اپل در راه است
- شارژ تلفن همراه به صورت بی‌سیم
- چگونه بهترین تصاویر را ثبت کنیم
- اجرای برنامه‌های اندرویدی روی PC
- لطفا نام خود را در ایمیل ذکر کنید. به سوالات بی‌نام پاسخ داده نمی‌شود
- ۱۰ تبلتی که می‌تواند جانشین آیپد جدید شود
- تغییر رنگ محیط کاربری در فتوشاپ CS6
- نصب از منابع نامعتبر در اندروید ۴/۰
- کاشی‌های زنده در ویندوز ۸
- قفل کنید، بکشید و رها کنید
- و …

محمد علی بازدید : 22 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود ضمیمه کلیک جام جم 20 فروردین ماه

دانلود ضمیمه کلیک روزنامه جام جم 372

عناوین ضمیمه رایگان کلیک شماره ۳۷۲ یک شنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۱ :

- موقعیت حساس فایرفاکس
- تیم کوک مدیرعامل سال شد
- توانایی های مرورگر مترو در ویندوز ۸
- ساعت چند است؟
- بازاریابی ساده از طریق ایمیل
- زنده کردن دسکتاپ با ابزارک‌های دست ساز
- App Store : خروج اطلاعات ممنوع!
- ببینید، بسازید و مدیریت کنید
- پیداکن، جایگزین‌کن
- متفاوت‌ترین‌ها در MWC
- جادوی اسناد قابل ویرایش
- مروری بر قابلیت‌های گنوم ۳٫۴
- چشم‌انداز اوبونتو در سال ۲۰۱۲
- چگونگی استفاده از Tracking Protection و ActiveX Filtering در اینترنت‌اکسپلورر ۹
- بازی : SSX  ، بهترین نسخه‌ سری اس.اس.ایکس؟
- بازی : Ninja Gaiden 3 ، یال و کوپال این شیر را چیده‌اند
- باتری هیدروژنی اپل در راه است
- شارژ تلفن همراه به صورت بی‌سیم
- چگونه بهترین تصاویر را ثبت کنیم
- اجرای برنامه‌های اندرویدی روی PC
- لطفا نام خود را در ایمیل ذکر کنید. به سوالات بی‌نام پاسخ داده نمی‌شود
- ۱۰ تبلتی که می‌تواند جانشین آیپد جدید شود
- تغییر رنگ محیط کاربری در فتوشاپ CS6
- نصب از منابع نامعتبر در اندروید ۴/۰
- کاشی‌های زنده در ویندوز ۸
- قفل کنید، بکشید و رها کنید
- و …

محمد علی بازدید : 31 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود Quick Heal Total Security 2012

دانلود پکیج امنیتی عظیم Quick Heal Total Security 2012 13.00

Quick Heal Total Security از لپ تاپ و کامپیوتر شما در برابر تمامی انواع خطرات اینترنتی و شبکه ای محافظت می کند. این نرم افزار بعد از نصب مانند سپر محافظی در برابر ویروس ها ، کرم ها ، تروجان ها ، جاسوس افزارها و تمامی خطرات مشکوک از سیستم شما محافظت می کند. Quick Heal Total Security همچنین توسط تکنولوژی DNSScan امنیت کاملی در برابر انواع خطرات ناشناخته برای کامپیوتر شما فراهم می کند. بخش مقابله با حملات فیشینگ این مجموعه امنیتی اجازه بارگذاری سایت های فیشینگ روی مرورگر شما نخواهد داد. Quick Heal Total Security دارای بخشی برای کنترل توسط والدین است که می تواند دسترسی به اینترنت را برای کودکان زمان بندی کردی و آنها را از مرور سایت های بزرگسالان محدود کند. ابزار PCTuner این نرم افزار می تواند کارآیی کلی کامپیوتر شما را افزایش داده و ابزار PC2Mobile آن گوشی های موبایل شما را برای تشخیص و حذف انواع بدافزار اسکن می کند. این ابزار امنیتی کمترین استفاده از منابع سیستم شما را دارد و به هیج وجه باعث کندی آن نمی شود.


محمد علی بازدید : 19 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود تم ویندوز 7

دانلود مجموعه 17 تم فوق العاده زیبا و جدید برای ویندوز 7

امروز در سایت پی سی دی مجموعه 17 تم فوق العاده زیبا و جدید برای ویندوز 7 را قرار داده ایم که هرکدام دارای طرح و سبک متفاوت و بسیار زیبایی می باشد و امید است مورد توجه شما کاربران محترم قرار گیرد


محمد علی بازدید : 12 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود نرم افزار SMPlayer 0.7.0.3885

دانلود نرم افزار پخش کننده قدرتمند SMPlayer 0.7.0.3885

SMPlayer یک نرم افزار پخش کننده قدرتمند و بسیار کاربردی است که نسخه جدید آن را امروز در سایت پی سی دی قرار داده ایم ، به واسطه ی این نرم افزار می توانید بدون نصب هیچگونه کدک اضافی تمامی فرمت های رایج ویدیویی را اجرا کنید و از کیفیت بسیار بالای آن لذت ببرید ، این برنامه کم حجم و سبک قادر است تا فرمت ها مختلفی نظیر avi, mkv, ogm, mpeg, vob, 3gp, asf, mov, wmv, mp3, ogg را به راحتی برای شما اجرا کند ، همچنین شما می توانید فیلم های دی وی دی را تیز با این برنامه مشاهده کنید. علاوه بر این ،  این نرم افزار از فرمت های زیرنویس نیز پشتیبانی کامل کرده و شما را قادر می سازد تا آن را به صورت کامل ویرایش کرده و آن را جلو و عقب ببرید ، این نرم افزار قابلیت نصب و اجرا برای سیستم عامل لینوکس را نیز دارد


محمد علی بازدید : 65 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Talking Pierre the Parrot + Data

دانلود نرم افزار فوق العاده جالب طوطی سخن گو Talking Pierre the Parrot + Data

Talking Pierre the Parrot + Data نرم افزاری فوق العاده جالب و جدیدی است که در آن یک طوطی سخن گو به نام Pierre وجود دارد و هرآنچه که شما بگویید او تکرار خواهد کرد ، البته تنها این کاری که او انجام می دهد نیست ، شما می توانید Pierre را تنبیه کنید و اورا بزنید و حتی به او غذا بدهید یا ندهید ، این نرم افزار جالب را می توانید برای گوشی های آندروید در ادامه مطلب با لینک مستقیم دانلود نمایید


محمد علی بازدید : 22 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس فوق العاده قدرتمند Mcafee VirusScan Enterprise به شماره 6630

دانلود آپدیت آقلاین آنتی ویروس قدرتمند McAfee AntiVirus Enterprise شماره 6630

دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس فوق العاده قدرتمند Mcafee VirusScan Enterprise به شماره 6630 که به صورت هفتگی بر روی سایت قرار می گیرد
تیم پی سی دی افتخار دارد که آپدیت آفلاین این آنتی ویروس قدرتمند را بر روی سرورهای قدرتمند برای شما عزیزان به صورت هفتگی و بدون هیچ گونه محدودیتی آماده کرده و امیدواریم موجب رضایتمندی شما خوبان قرار گیرد


محمد علی بازدید : 18 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Gmail Notifier Pro v4.0

دانلود نرم افزار قدرتمند چک Gmail با Gmail Notifier Pro v4.0

Gmail Notifier Pro نرم افزاری رایگان و قدرتمند به منظور چک اکانت های مختلف Gmail در ویندوز می باشد ، این نرم افزار مخصوص تمام کاربرانی می باشد که روزانه با تعداد زیادی ایمیل سر و کار دارند و با توجه به سرعت کم اینترنت مشکل در باز کردن ایمیل خود دارند ، شما با کمک این نرم افزار به راحتی می توانید ایمیل های خود را چک کنید و یا ایمیل برای دوستانتان ارسال کنید و از همه مهمتر چندین اکانت جی میل همزمان با استفاده از این نرم افزار باز کنید در واقع شما با استفاده از این نرم افزار کوچک می توانید تمامی کارهایی که در زمان اتصال به سایت جی میل انجام می دادید را براحتی انجام دهید ، همچنین امکان آپدیت به صورت خودکار نیز در نرم افزار وحوذ دارد که بر قابلیت های آن می افزاید

برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار Gmail Notifier Pro v4.0 :
- چک کردن ساده و راحت اکانت های Gmail
- امکان وارد کردن بیش از 100 اکانت Gmail در نرم افزار
- دارای سرعت بسیار بالا در باز کردن ایمیل ها
- دارای شمارنده ایمیل های خوانده نشده
- قابلیت اتصال  IMAP بر روی SSL
- پشتیبانی از UTF - 8 ایمیل
- داری صدا و همچنین ایکون ورودی بر روی نوار وظیفه
- نامه های که خوانده نشده اند را حساب میکند و به شما خبر میدهد
- کاملا رایگان
- امکان به روز رسانی خودکار
- سهولت در استفاده
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
- و .....


محمد علی بازدید : 39 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Chrome 0.16.4215.215

دانلود مرورگر قدرتمند و سریع گوگل کروم Chrome 0.16.4215.215 آندروید

Chrome 0.16.4215.215 نسخه جدیدی از مرورگر قدرتمند و بسیار سریع گوگل کروم می باشد که برای سیستم عامل آندروید منتشر شده است ، این مرورگر که در بازار رغابت با دیگر مرورگرها بسیار قدرتمند ظاهر شده و از لحاظ سرعت و امنیت در رده بسیار بالایی قرار دارد اکنون قصد دارد تا در امر مرورگرهای موبایل همچون Opera و Firefox نیز موفق ظاهر شود بنابراین اگر دوست دارید یک وب گردی لذت بخش و سریع را تجربه ی کنید Chrome می تواند گزینه ی ایده آلی برای شما باشد ، این مرورگر بر روی سیستم عامل آندروید نسخه 4 به بالا قابل نصب و اجرا است


محمد علی بازدید : 18 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود اسکار 2012

دانلود مراسم اسکار 2012 به صورت کامل - The 84th Annual Academy Awards Oscars 2012

***  در دو کیفیت HDTV و 720p HD ***

به همراه دانلود جداگانه قسمت دریافت جایزه فیلم "جدایی نادر از سیمین" ساخته اصغر فرهادی

مراسم اسکار 2012 ساعاتی پیش به پایان رسید و می توانید این مراسم را هم اکنون به صورت رایگان از سایت پی سی دی دانلود کنید. امیدوار هستیم مورد پسند دوستان قرار گیرد.


محمد علی بازدید : 24 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود یاهو مسنجر 11

دانلود نسخه جدید یاهو مسنجر Yahoo Messenger 11.5.0.192 Final

نسخه ی جدید نرم افزار یاهو مسنجر نیز منتشر شد.پیام رسانی است که به وسیلهٔ آن می‌توان با دوستان و دیگران ارتباط برقرار کرد. این ارتباط می‌تواند نوشتاری باشد یا گفتاری voice calls یا گفتاری دیداری webcam video.با دانلود و نصب این نرم افزار می توانید به دیگر مردم در سراسر دنیا پیام بفرستید و فایل های خود را رد و بدل کنید و حتی کنفرانس های صوتی بگذارید.دیگر امکانات این نرم افزار چت صوتی، انتقال فایل ، پیام های ایمیل، نمایش امتیازات بازی های فوتبال، اخبار و ... می باشد.

برخی امکانات :
-    به اشتراک گذاری عکس : می توانید در پنجره ی یاهو مسنجر خود عکس هایتان را با یک کشیدن ساده با دیگران به اشتراک بگذارید.
-    رادیو : ایستگاه رادیویی خود را بسازید و به موزیک مورد علاقه ی خود گوش دهید.
-    بازی های یاهو : می توانید با دوستان خود بازی های کلاسیک یاهو را انجام دهید
-    IMVironments : پس زمینه و طرح های زیبا برای پنجره ی گفتگو
-    یافتن، اضافه کردن و به اشتراک گذاشتن دوستان : به راحتی با مردم دیگر در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنید.
-    چستجوی یاهو : جستجو از طریق صقحه ی گفتگو امکان پذیر است.
-    انتقال فایل : انتقال فایل توسط صفحه ی گفتگو به راحتی انجام شده و بعد از رسیدن فایل به مقصد پیامی دریافت خواهید کرد.
-    دفترچه ی آدرس ها : تمام اطلاعات کانتکت های خود را همگام سازی کنید.
-    تنظیمات پنهان : وضعیت های آنلاین و آفلاین را برای خود از دید دیگران انتخاب کنید.
-    Audibles (شنیدنی ها) : این نرم افزار دارای شخصیت های متحرک زیبا بوده که صحبت می کنند.
-    ایموآیکون : می توانید توسط این اشکال حالات خود را به دیگران متتقل کنید.
-    آواتارهای یاهو : با استفاده از تصاویر گرافیکی یاهو خود را به دیگران معرفی کنید.
-    نمایش عکس : انتخاب یک عکس برای نمایش به دوستان
-    پوسته های زیبا : طرح های تصویری را انتخاب یا غیرفعال کنید.
-    صدا : توسط این نرم افزار تماس های صوتی کامیوتری رایگان با سراسر دنیا داشته باشید.
-    نسخه ی موبایل : می توانید با گوشی خود نیز به یاهومسنجر متصل باشید.
-    وبکم : می توانید ویدوهای زنده ی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.
-    کنفرانس : گفتگو با چندین نفر در یک صفحه را کنفرانس گویند

امکانات جدید :
-    دعوت از دوستان برای انجام بازی : علاوه بر تمام امکانات یاهو مسنجر اینبار امکان اجرای بازی های محبوب اجتماعی مانند جنگ مافیا و ... در این نرم افزار وجود دارد.
-    ارتباط با دوستان در هر کجایی مانند Yahoo Pulse ، فلیکر، فیس بوک ، تویتر و ...
-    پست Status ها در شبکه های اجتماعی :مانند فیس بوک و توییتر و Yahoo Pulse
-    چت با دوستان آنلاین فیس بوک : در این نسخه می توانید با دوستانتان که در فیس بوک آنلاین هستند بدون وارد شدن به سایت فیس بوک چت کنید.
-    می توانید با چندین کامپیوتر به صورت همزمان به یاهو وصل باشید تا هیچ پیامی را از دست ندهید.
-    دسترسی سریع به گفتگوهای اخیر : در هر کجای و با هر کامپیوتری که هستید به تارخچه ی گفنگوهای خود در یاهو مسنجر دسترسی خواهید داشت.

تغییرات نسخه 11.5 نسبت به 11.0:
- Tabbed IMs شاید مهمترین ویژگی نسخه 11.5 تب بندی پنجره های چت می باشد که بالاخره در یاهو مسنجر هم جا افتد. بهترین حسنی که این امکان به شما می دهد این است که از باز شدن بی نهایت پنجره در صفحه Desktop شما جلوگیری می کند.


تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 132
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 384
  • بازدید کلی : 12,092