loading...
گلابی
محمد علی بازدید : 31 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

1-    بخش امنیت اصلی : آنتی ویروس،ضد جاسوس افزار، ضد بدافزار، ضد روت کیت، دیوار آتشین و IDS/IPS این نرم افزار هر کدام با اسکن عمیق خود امنیت کاملی را برای کامپیوتر شما در سطوح مختلف ایجاد می کنند :
-    آنتی ویروس : اسکن و حذف ویروس ها، کرم ها، تروجان ها و دیگر خطراتی که ممکن است از انواع دستگاه های حافظه قابل حمل، ضمایم ایمیل ها و دانلود از اینترنت وارد سیستم شما شوند.
-    ضد جاسوس افزار : تشخیص، پاک سازی و بلاک کردن جاسوس افزارها به صورت خودکار برای جلوگیری از سرقت های اینترنتی
-    ضد بدافزار : این بخش با اسکن رجیستری، فایل ها و پوشه ها با سرعت بسیار بالا می تواند انواع جاسوس افزار،آگهی افزار، دایالر و دیگر خطرات را تشخیص داده و پاک سازی کند.
-    ضد روت کیت : تشخیص و پاک سازی روت کیت ها با اسکت عمیق سیستم
-    دیوار آتشین : این دیوار آتشین در پس زمینه به کار خود ادامه می دهد و تمامی فعالیت های شبکه را برای بررسی وجود ویروسها، جاسوس افزارها و دیگر خطرات اسکن می کند. این بخش از سیستم IDS برای تشخیص فعالیت های مضر و از سیستم IPS برای جلوگیری از فعالیت های مشکوک استفاده می کند.

2-    امنیت اینترنت : امنیت کامل و آنی با استفاده از تکنولوژی ابری بسته امنیتی Quick Heal Total Security می تواند دسترسی به سایت های آلوده و فیشینگ را محدود کند. جلوگیری از خطراتی که از سایت ها و توسط کدهای مخرب در هنگام مرور اینترنت ایجاد می شوند، از امکانات مهم این بسته امنیتی است.
-    امنیت مرور : محافظت از کامپیوتر در برای خطراتی که از وبسایت های خطرآفرین روی کامپیوتر شما منتقل می شوند.
-    ضد حملات فیشینگ : اسکن خودکار تمامی صفحات وب برای محافظت از سیستم در برابر خطرات حملات فیشینگ 

3-    امنیت ایمیل : امنیت ایمیل در این نرم افزر با استفاده از تکنولوژی ابری تامین می شود که سدی در برابر اسپم ها، فیشینگ و ایمیل های آلوده برای آلوده کردن Inbox شماست.
-    آنتی اسپم : متوقف کردن تمامی ایمیل های اسپم، ایمیل های حملات فیشینگ و ایمیل های اضافه قبل از رسیدن به Inbox شما
-    استفاده از سیستم امنیتی ابری برای بررسی فایل های مشکوک قبل از اجرای آنها

4-    کنترل والدین : زمان بندی، کنترل و بررسی میزان و روش استفاده از اینترنت توسط کودکان شما با Quick Heal Total Security ممکم است. تنظیمات کنترل والدین بر اساس اکانت های کاربری اعمال می شوند.
-    امنیت حرفه ای بر پایه انواع خاصی از سایت ها یا سایت هایی که توسط کاربر تعیین می شوند. شما می توانید انواع وبسایت ها مانند وبسایت های مواد مخدر، جرم و جنایت و غیره را برای مشاهده کودکان خود قفل کنید و یا آنها را به صورت دستی باز کنید. بدین ترتیب می تواند مطمئن باشید که کودکان شما دیگر نمی توانند سایت هایی که مناسب سنشان نیست را مشاهده کنند.
-    تنظیم دسترسی برای سایت هایی که در لیست سایت های بلاک شده قرار گرفته اند با اضافه کردن آنها در لیستی برای استثناها. برای مثال انواع شبکه های اجتماعی و سایت های گفتگو که در لیست سایت های بلاک شده قرار گرفته اند می توانند به صورت دستی در لیست استثاناها قرار گرفته و اجرا شوند.
-    زمان بندی دسترسی به اینترنت : کنترل فعالیت و استفاده از اینترنت بوسیله قابلیت زمان بندی دسترسی به آن امکان پذیر است. این گزینه به شما در کنترل استفاده و فعالیت کودکان شما از اینترنت کمک می کند. اگر دسترسی به اینترنت بین ساعت های 7 تا 8 شب ممکن باشید ، کاربر تنها می تواند در این ساعات از اینترنت استفاده کند.
-    محدود کردن دسترسی به سایت های معین که به نظر دارای محتوای نامناسب هستند. بدین ترتیب می تواند سایت هایی که به نظر شما دارای محتوای مناسبی برای کودکان نیستند را بلاک کنید.
-    افزایش کارآیی تجارت : با استفاده از شناسایی و مدیریت استفاده های بدون مجوز از اینترنت، می توانید کارآیی کارمندان خود را افزایش دهید. شما می توانید محتوایی که می خواهید را بنا بر سلیقه خودتان بلاک کنید. 

5-    امنیت سرقت اطلاعات :
 جلوگیری از کپی های غیر مجاز اطلاعات با استفاده از فلش دیسک ها از امکانات مهم Quick Heal Total Security است.  
-    جلوگیری از کپی غیر مجاز اطلاعات محرمان یا حساس از کامپیوتر شما امکانی بسیار کاربردی برای اکثر افراد است. این بخش می توانید دسترسی به دستگاه های ذخیره سازی USB، سی دی رایترها و غیره را از کامپیوتر شما بلاک کند تا کسی نتواند اطلاعات شما را با کپی کردن روی درایوهای قابل حمل سرقت کند.

6-    امنیت حریم شخصی : حذف ایمن فایل های شخصی مهم برای جلوگیری از امکان بازیابی آن توسط نرم افزارهای بازیابی اطلاعات از امکانات مهم نرم افزار است.
-    حذف دائمی فایل ها از هارد درایو در مقابل حذف عادی برای جلوگیری از بازیابی فایل .

7-    اسکن PC2Mobile : این بخش گوشی های موبایل ؛ گوشی های هوشمند و PDA ها را از روی کامپیوتر شما اسکن و پاک سازی می کند.
-    اسکن برای پیدا کردن ویروس ها، جاسوس افزارها و دیگر بدافزارهای روی گوشی های موبایل 
-    اسکت گوشی های موبایل، گوشی های هوشمند و PDA ها با استفاده از کامپیوتر و بوسیله اتصال USB و بلوتوث

8-    PCTuner : افزایش سرعت کارآیی سیستم بوسیله بهینه سازی نرم افزارهای Start-up ، سروس ها و پاک سازی ورودی های ناخواسته رجیستری و فایل ها توسط بخش PCTuner انجام می شود.
-    پاک سازی دیسک : حذف تمامی فایل های نامعتبر یا فایل های اضافی مانند میانبرهای نامعتبر، فایل های موقت اینترنت، کوکی ها و غیره که می توانند هارد دیسک سیستم را پر کرده و بر کارآیی سیستم اثر منفی بگذارند. بدین ترتیب می توانید فضای دیسک های خود را آزاد کنید تا به نرم افزارهای دیگر اجازه استفاده داده و کارآیی سیستم خود را افزایش دهید.
-    پاک سازی رجیستری : این بخش می توانید تمامی ورودی های نامعتبر را از رجیستری سیستم شما پاک سازی کند تا کارآیی سیستم شما افزایش یابد.
-    پیدا کننده فایل های چند نسخه ای :
 پاک کردن فایل های چند نسخه ای بوسیله جستجوی آنها و افزایش فضای دیسک با حذف کردن آنها
-    یکپارچه سازی دیسک : با یکپارچه سازی فایل های هارد دیسک و رجیستری، کارآیی سیستم شما افزایش خواهد یافت.
-    پاک سازی رد و پا از تاریخچه مرور اینترنت و لیست های Recent از نرم افزارهای مختلف. این نرم افزار می تواند تاریخچه ها را به صورت ایمن پاک سازی کند، کوکی ها، Cache ، فرم ها و رمز عبورهایی که به صورت خودکار پر می شوند را کاملا حذف کند.پاک سازی ردوپای نرم افزارهایی که اخیرا از آنها استفاده کنند مانند MS Office Applications, Media Player, WinZip و غیره از دیگر امکانات این بخش است.

9-    امنیت فلش درایو : 
-    اسکن خودکار دستگاه های ذخیره سازی خارجی و محافظت از درایوهای USB از آلودگی
10-     این بخش به کاربر اجازه بازی، مشاهده فیلم و دیگر کارها را با فرو نشاندن سریع تمامی ماژول های امنیتی را فراهم می کند تا این بخش ها با استفاده از منابع سیستم، باعث کاهش کارآیی کامپیوتر نشوند.

11-     دیگر امکانات :
-    دیسک اضطرارى برای ساخت یک دیسک قابل بوت برای ویندوز کاربرد دارد که می تواند تمامی درایوها شمال پارتیشن های NTFS را نیز اسکن و پاک سازی کند.
-    اسکن زمان بوت کامپیوتر :
 برنامه ریزی برای اسکن در زمان راه اندازی کامپویتر در صورتی که بخواهید تمامی درایوها قبل از راه اندازی سیستم و فعال شدن ویروس ها، روت کیت ها، تروجان ها و لاگر ها ،اسکن و پاک سازی شوند.
-    امنیت بر پایه تکنولوژی ابری
-    تشخیث و حذف نرم افزارهای ناخواسته
-    بلا کردن دستگاه های USB برای جلوگیری از دسترسی به اطلاعات مهم
-    امنیت به روز و کمترین استفاده از منابع سیستم
-    کنترل کامل کاربر بر روی نرم افزار برای تنظیمات ساده

دانلود فایل (با لینک مستقیم)

دانلود فایل (غیر مستقیم - Rapidshare)

دانلود فایل (غیر مستقیم - Embedupload)

دانلود Quick Heal Total Security 2012 260 MB

رمز: www.p30day.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 132
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 132
  • بازدید ماه : 265
  • بازدید سال : 574
  • بازدید کلی : 12,282