loading...
گلابی
محمد علی بازدید : 26 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود مستند

دانلود مستند زندگی خزندگان خونسرد BBC life in cold blood 2008

BBC life in cold blood نام یک مستند علمی و بسیار دیدنی از زندگی خزندگان خونسرد یا همان دوزیستان می باشد. این مستند دیدنی از سری مستندهای BBC می باشد که اولین بار در سال 2008 پخش و توسط دیوید آتنبرو تهیه شده است و توانسته امتیاز 8.9 از 10 را بدست آورد. به نحوه زندگی و رفتار های حیوانات خونسر نظیر دوزیستان، مارها، مارمولک ها، قورباغه ها و… می پردازد. این سری مستند شامل 5 قسمت 50 دقیقه ای است و تمامی رفتارهای این موجودات فوق العاده را به تصویر می کشد. در این مجموعه ۵ قسمتی شما شاهد زندگی خزندگان و دنیای عجیب آنها , تولید مثل، زندگی گروهی و دسته جمعی و چگونگی شکارهای آنها خواهید بود. مستندی نفس گیر و تماشایی از عجیب ترین و با قدمت ترین گونه جانوری کره زمین که به کمک جدیدترین تکنیک های تصویر برداری ضبط شده است. در واقع خزندگان و موجودات خونسرد قدمتی ۲۰۰ میلیون ساله دارند و هم اکنون بیش از ۱۴۰۰۰  گونه از آنها بر روی کره زمین زندگی می کنند. دنیای خزندگان از دوزیستان به‌شمار می‌آیند. خزندگان اولین جانورانی هستند که توانسته‌اند زندگی در خشکی را بطور کامل تحمّل نمایند. سطح بدنشان از پوست خشک و شاخی پوشیده شده است. بدن پوشیده از پولک، یا قطعات و صفحات استخوانی متنوع است. اسکلت خزندگان کاملاً استخوانی است. قلبشان چهار حفره‌ای است و...


محمد علی بازدید : 23 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
تم ویندوز 8 Android

دانلود تم ویندوز 8 مخصوص آندروید Windows 8 Theme Go Launcher v1.0

این تم که شبیه به محیط ویندوز 8 طراحی شده به تازگی برای گوشی های موبایل آندروید آماده شده است. این تم آندروید دارای والپیپر های بسیار زیبایی می باشد و جهت دانلود آن باید به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


محمد علی بازدید : 28 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود اکشن

دانلود اکشن آماده فتوشاپ Cool Effect Bright to Gloomy Action

Cool Effect Bright to Gloomy Action یک اکشن بسیار کاربردی و مفید برای تمامی طراحان و گرافیست ها می باشد. شما می توانید توسط این اکشن همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می کنید یک عکسی را که با بک گراند شفاف می باشد از طریق اعمال رنگ و افکت تیره سازی بک گراند را تیره و عکس را تغییر رنگ دهید. این اکشن با فرمت ATN می باشد.


محمد علی بازدید : 48 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود والپیپر

دانلود والپیپر متحرک کریسمس Santa’s Elves Animated Wallpaper 1.0

Santa’s Elves Animated Wallpaper یک والپیپر متحرک بسیار زیبا و جدید می باشد که مناسب با ایام کریسمس است. این والپیپر که بصورت انیمیشن ساخته شده است به شما نشان می دهد که دستیاران کوچک سانتا هدیه کریسمس را آماده کرده اند و در حال حرکت به سمت بچه ها هستند تا هدایای آنها را به دستشان برسانند. این والپیپر متحرک فوق العاده زیبا می باشد و هم اکنون می توانید از سایت پی سی دی دانلود کنید.


محمد علی بازدید : 32 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود بازی استراتژی

دانلود بازی هیجان انگیز Escape The Emerald Star Final Portable

Escape The Emerald Star یک بازی زیبا و هیجان انگیز در سبک بازی های Strategy/Hidden objects می باشد. داستان این بازی مربوط به کشتی Star cruise می باشد که شما برای تعطیلات وارد آن کشتی شده اید و حالا کشتی بنا به دلایلی متوقف شده است و شما باید با یافتن اشیاء مختلف مسیر اصلی برای رسیدن کشتی و نجات جانتان بیابید. در این بازی برای نجات یافتن شما باید بیش از 2200 شی در 25 صحنه مختلف پیدا کنید و کنار یکدیگر قرار دهید و پازل اصلی را حل کنید. در هر صحنه شما با یافتن بعضی از قطعات پازل پای به مسیرهای جدیدی می گذارید که سبب می شود تا دیگر قطعات را بیابید. این بازی دارای گرافیک مناسب نسبت به حجم کمش می باشد و داستان بسیار جالبی را دنبال می کند.


محمد علی بازدید : 13 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

XP Repair Pro – ابزاری قدرتمند و کاربردی می باشد که به شما اجازه می دهد تا به سرعت تمام خطاهای رایج ویندوز و هزاران نرم افزار معروف را رفع کنید . حتما در هنگام کار با ویندوز ایکس پی با خطاهایی نامشخص و نامعلوم مواجه شده اید که کار اصلی این برنامه تمعیر و رفع اینگونه خطاها می باشد . بانک اطلاعاتی این نرم افزار شامل بیش از ۱۱۳۴۸ برنامه از ۶۲۳۲ شرکت نرم افزاری و بیش از ۶۰،۰۰۰ خطای ناگهانی در ویندورهای ایکس پی می باشد . با رفع کردن این ارورها ، علاوه بر رهایی از دست آن ها ، سرعت ویندوز شما نیز به مراتب افزایش پیدا می کند و به کارایی آن افزوده می شود . در ادامه می توانید آخرین نسخه این برنامه را به صورت رایگان از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

XP Repair Pro تعمیر خطاهای ویندوز ایكس پی با XP Repair Pro 5.0


محمد علی بازدید : 26 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Ninja Guy – به همه ثابت کنید که شما یک نینجای حرفه ای و قدرتمند هستید ! بازی Ninja Guy علاوه برداشتن ژانری اکشن و بی رحم ، دارای صحنه های بسیار خنده دار و جذاب می باشد که زیبایی های بازی را دوچندان می کند . برای تبدیل شدن به یک نینجای واقعی می بایست یک غول Minotaur را شکست بدهید تا لقب نینجا را به شما بدهند . داشتن یک محیط سه بعدی و جذاب ، نبرد با ۲۵ دشمن به طور همزمان ، گرافیک عالی ، شخصیت های فوق العاده جذاب و خنده دار و … از ویژگی های مثبت این بازی هستند که برای اجرای آن نیازمند نسخه ۲٫۲ و بالاتر سیستم عامل آندروید می باشید .

 

Ninja Guy بازی اكشن و سرگرم كننده Ninja Guy v1.2   آندروید


محمد علی بازدید : 30 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

یکی از قدرتمند ترین و معروف ترین شرکت های ساخت نرم افزار های امنیتی کمپانی روسی Kaspersky است که قطعآ اکثر شما Anti-Virus و Internet Security این شرکت را می شناسید. برای اینکه بتوان نرم افزار آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی این شرکت را در بالا ترین حد خود از نظر امینتی قرار داد باید به صورت روزانه اقدام به آپدیت آنها نمود. اما معمولآ حجم آپدیت های اولیه نرم افزارهای امنیتی شرکت کسپراسکای در حدود ۹۰ تا ۱۰۰ مگابایت است که با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران دریافت چنین حجمی برای کاربران اینترنت بسیار سخت و دشوار است زیرا ممکن است به دلیل تعویض ویندوز آپدیت نرم افزار از بین رفته باشد و یا در هنگام دریافت آپدیت های اولیه اتصال شما از اینترنت قطع گردد و بسیاری از عوامل دیگر که مانع از آپدیت نرم افزار امنیتی شما خواهند شد. بنابراین توصیه سایت دانلودها به کاربران نرم افزارهای امنیتی شرکت Kaspersky این است که از آپدیت های آفلاین نرم افزارهای این شرکت استفاده کنند. در واقع شما با داشتن این آپدیت ها دیگر نگرانی از بابت تعویض ویندوز و پاک شدن آپدیت نرم افزار امنیتی خود نخواهید داشت زیرا با جایگزین نمودن این آپدیت ها بدون مراجعه به اینترنت و در کمترین زمان ممکن آنتی ویروس و یا اینترنت سکوریتی شما آپدیت خواهد شد و پس از آن روزانه می توانید با دریافت فایل های چند کیلوبایتی به آپدیت نرم افزار امنیتی خود ادامه دهید.

 

kaspersky update آپدیت آفلاین محصولات Kaspersky تا تاریخ 7 دی 90


محمد علی بازدید : 26 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

مجموعه  کلیدهای فعال برای محصولات امنیتی شرکت کسپراسکای به تاریخ ۱۰ دی ٩٠ را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این کلیدها برای آنتی ویروس و اینترنت سکیورتی هستند.همچنین در این پست ، کلید های آنتی ویروس و اینترنت سکیوریتی ٢٠١٢ نیز موجود می باشد.

 

kasper keys مجموعه کلید های فعال محصولات Kaspersky به تاریخ 10 دی ٩٠

 

نحوه استفاده از کلید ها:

- ارتباط اینترنت خود را قطع کنید

- بر روی آیکون برنامه کلیک کنید تا پنجره ی آن باز شود
- در قسمت پایین برنامه بر روی گزینه ی License کلیک کنید
- بر روی گزینه ی Activate new license کلیک کنید
- در قسمت مربوطه این کد را وارد نمایید ۱۱۱۱۱-۱۱۱۱۱-۱۱۱۱۱-۱۱۱۱X 
- در این مرحله یک پنجره ی خطا مشاهده می شود . بگذارید برنامه کار خود را انجام دهد
- در پنجره ی جدید باز شده کلید فعال سازی خود را بر طبق نوع آنتی ویروس خود وارد نمایید.


محمد علی بازدید : 16 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

آنتی ویروس NOD32 و نسخه فایروال دار آن یعنی Smart Security به دلیل سرعت و حجم Update‌های کم در بین کاربران محبوبیت خوبی کسب کرده اند. همچنین این نرم افزارها به فایلها، اشکال بی مورد وارد نمی کند و همین باعث شده است که حرفه ای ها هم به سمت استفاده از این آنتی ویروس ها بروند. تنها مشکل این برنامه ها  عدم به روز رسانی از طریق فایل Update‌ است و برای همین بر روی سیستمی که به اینترنت متصل نیست استفاده از آن بی فایده است. همچنین راهی برای نگهداری Update های آن وجود ندارد. سایت دانلودها با روشی خاص توانسته است این نرم افزارها را به طور کامل و بدون کوچکترین اتصال به اینترنت به روز رسانی کند.این فایل ها هم نرم افزار NOD32 و هم Smart Security را در کلیه نسخه های ۳ و ۴ و از جمله ۵ به روز می کند.آموزش آپدیت آفلاین نیز در ادامه مطلب آمده تا شما عزیزان برای به روز رسانی این آنتی ویروس محبوب به مشکلی بر نخورید.

 

Eset Offline Update آپدیت آفلاین NOD32 تا تاریخ 7 دی ٩٠


تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 132
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 104
  • بازدید سال : 413
  • بازدید کلی : 12,121