loading...
گلابی
محمد علی بازدید : 67 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Acronis True Image یک پکیج نرم افزار کامل می باشد که نه تنها امکان تهیه نسخه پشتیبان از فایل های خود را برای شما فراهم نمی کند، بلکه سیستم شما را در برابر انواع تهدیدها مانند ویروس ها، نصب غیر قابل توقف نرم افزار و خطاهای هارد محافظت می کند. کامپیوتر شما قابلیت ذخیره تمامی اطلاعات از فعالیت های شما و چیزهای مهمی مانند عکس ها و ویدئوهای خانوادگی و … را دارد و شما نیز همیشه باید از آن ها محافظت کنید. این نرم افزار با داشتن قابلیت کپی فوق کامل از فایل ها این امنیت را برای شما فراهم میکند و خیالتان را از پاک شدن فایل های ضروری خود راحت می کند. اگر زمانی اتفاقی ناگواری برای فایل ها شخصی و یا فایل های اصلی ویندوزتان رخ دهد، شما می توانید با استفاده از فایل بک آپی که قبلا ساخته اید دوباره فایل های خود را بدست آورید. این نرم افزار در زمینه تهیه نسخه پشتیبان از ویندوزهای اورجینال و رایت آن بر روی CD کاربرد بسیار زیادی دارد.

 

Acronis True Image تهیه نسخه پشتیبان کامل توسط Acronis True Image Home 2012 16.0.0 Build 6154 Final

 

خلق یک بکاپ کامل از سیستم شما و بازگرداندن اطلاعات در هنگام ایجاد مشکلات برای سیستم در چند دقیقه یا بکاپ گیری و بازگرداندن فایلهای مهم شما حتی سریعتر از این زمان تنها با Acronis True Image Home امکان پذیر است. Acronis True Image Home برای شما حداکثر انعطاف پذیری را به ارمغان میآورد تا مطمئن شوید از اطلاعات شما به قدر کافی حفاظت میگردد و این توانایی را دارید که در هنگام وقوع حوادث پیش بینی نشده مانند ویروسی شدن سیستم و دیگر فایل های مخرب و خراب شدن هارد دیسک به راحتی توانایی بازگرداندن اطلاعات بکاپ گیری شده را دارا هستید.


محمد علی بازدید : 26 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Tom and Jerry Golden Collection (1940-1948) 1080p BluRay Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

| ۳۷ قسمت تام و جری با کیفیت فوق العاده بالای ۱۰۸۰p BluRay |

| همزمان با منتشرشدن قسمت های جدید با این کیفیت ، پست آپدیت خواهد شد . |

TomJerry Golden Collection دانلود 37 قسمت كارتون تام و جری Tom & Jerry Golden Collection

 

نام کارتون : Tom & Jerry Golden Collection – تام و جری ، مجموعه طلایی

ژانر : کارتون ، کمدی ، کوتاه

سال انتشار: ۱۹۴۰ – ۱۹۴۸

مدت زمان: حدود ۵ تا ۸ دقیقه

حجم : میانگین هر قسمت ۳۰۰ مگابایت

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد


محمد علی بازدید : 31 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود آهنگ Secret Garden

دانلود آلبوم کامل Winter Poem گروه Secret Garden 2011

امروز برای شما آلبوم کامل آهنگ های بی کلام Secret Garden را جهت دانلود آماده کرده ایم.
از ویژگی های این آلبوم می توان به نواخته شدن ویولون بسیار زیبا توسط فیونوالا شری اشاره کرد که احساس عمیقی به قطعه های این آلبوم داده است. آهنگسازی و تهیه کنندگی آلبوم "شعر زمستان" بر عهده رالف لاولند بود که توسط گروه سکرت گاردن و ارکستر سمفونیک ملی چک اجرا شده است.


محمد علی بازدید : 23 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود مستند

دانلود مستند زندگی در فریزر ( بصورت کامل ) Life in the Freezer 1993

Life in the Freezer نام یک مستند بسیار دیدنی و جالب در مورد زندگی در فریزر ( قطب جنوب ) می باشد. این مستند زیبا از سری مستندهای شبکه BBC می باشد که توسط دیوید آتن بروف آماده و در سال 1993 برای اولین بار در انگلستان پخش شد و توانست امتیاز 8.6 از 10 را بدست آورد. این مستند سیکل زندگی در قطب جنوب را نشان به بینندگان نشان می دهد. در این سری مستند علمی شما می بینید که چگونه حیوانات زنده در این قاره ی فریزری، بر مشکلات چیره می شوند و زندگی را ادامه می دهند. این سری شش قسمتی، از زمستان قطب جنوب که سردترین نقطه جهان است، شروع می شود و کم کم فصل بهار و زمان تولید مثل حیوانات فرا می رسد. سپس تابستان می رسد و شیرهای دریایی و پنگوئن ها می کوشند تا فرزندان خود را بزرگ کنند و برایشان غذا گیر بیاورند. بار دیگر زمستان فرا می رسد و دیواره های یخی کلفت تر میشوند و یافتن غذا برای حیوانات قطب مشکل می شود. و شروع به ترک منطقه های سرد میکنند تا بتوانند در جاهای دیگر غذا پیدا کنند. در واقع علیرغم سرمای فوق العاده ، اقیانوسی که قطب جنوب را احاطه کرده غنی ترین ناحیه جهان از نظر حیات است . طی ماههای تابستان ، گیاهان میکروسکوپی پراکنده شده برای گروههای بزرگ کریل ها غذا فراهم می آورند و اینها به نوبه خود غذای پنگوئنها ، سیلها و والها را فراهم می کنند . اکثر حیوانات قطب جنوب در تابستان تولید مثل می کنند اما پنگوئنهای امپراطور در پاییز تخم گذاری می کنند و نرها در طی سردترین ماههای سال روی تخم ها می خوابند. دریاهای پوشیده از یخ اطراف قاره قطب جنوب ، خانه گونه های بسیاری از حیوانات است...


محمد علی بازدید : 16 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود انیمیشن دوبله فارسی

دانلود دوبله فارسی انیمیشن Hoodwinked Too Hood vs Evil 2010

*** کیفیت عالی BDRip - 720p HD ***

خلاصه داستان: شنل قرمزی در حال تمرین با گروه "خواهران شنلی" می باشد ، در حالیکه او و گرگ طمعکار برای اسرار گم شدن ناگهانی هانسل و گرتل آزموده می شوند و …


محمد علی بازدید : 18 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود والپیپر 2012

دانلود 175 والپیپر از نشیونال جئوگرافیک National Geographic Wallpaper

اگر به خاطر داشته باشید چند روز پیش در سایت پی سی دی یک مجموعه از والپیپرهای نشیونال جئوگرافی برای شما عزیز قرار دادیم. در این پست باز هم یک مجموعه 175 تایی از اینگونه والپیپرها با موضوع National Geographic Wallpaper آماده کرده ایم. این والپیپرها دارای صحنه های واقعی و بسیار زیبا می باشند که شاید بعضی از این مناظر را در مستندهای National Geographic دیده باشید. این والپیپرها با موضوع مختلف و در سایز 1600x1200 هستند و می توانند زیبایی صفحه نمایش شما را چند برابر کنند.


محمد علی بازدید : 46 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود هدر

دانلود 100 هدر آماده و لایه باز 100 Premium PSD Headers

100 Premium PSD Headers یک مجموعه 100 تایی از هدرهای آماده و لایه باز می باشد که بصورت پولی هستند و سایت پی سی دی این هدرها را بصورت رایگان برای شما عزیزان جمع آوری کرده است. شما با دانلود این مجموعه می توانید تغییرات لازم را بر روی هدرها اعمال کنید و آنها را مناسب با شغل و حرفه ی خود آماده کنید و دیگر هزینه ای برای طراحی این هدرها نپردازید. تمامی هدرهای این مجموعه با فرمت PSD و کاملا لایه باز هستند.


محمد علی بازدید : 77 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود برنامه آندروید

دانلود برنامه فلزیاب آندروید Metal Detector v1.2

Metal Detector یک برنامه بسیار جالب و کاربردی در زمینه شناسایی و تشخیص میدان مغناطیسی می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید میدان مغناطیسی اطراف خودتان را با استفاده از سنسورهایی که در برنامه وجود دارد اندازه گیری کنید. کار کردن با این برنامه بسیار ساده است و کافیست که برنامه را روی گوشی خود نصب کرده و سپس اجرا کنید و بعد گوشی را به طرفین تکان دهید,میزان قدرت مغناطیسی روی صفحه نمایان می شود. همچنین این برنامه می تواند به عنوان یک فلزیاب رایگان و حرفه ای برای شما عمل کند و خیلی از نیازهای شما را برطرف کند.


محمد علی بازدید : 26 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود بازی موبایل

دانلود بازی جنگی ARMED! v1.0 مخصوص ویندوز موبایل 7

ARMED یک بازی زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های استراتژی می باشد. شما در این بازی وظیفه یک فرمانده تمام عیار را دارید و تمامی قدرت و ارتش خود را باید سازماندهی کنید. شما باید به فرماندهی ناوگان تانک ها , برج ها و روبات های حرفه ای بپردازید و به خاک دشمن نفوذ کنید و به دشمننان حمله ور شوید و تمامی آنها را نابود کنید. شما می توانید به مقر فرماندهی دشمن نیز حمله کنید و هیچ کدام از دشمننان را زنده نگه ندارید. همچنین شما می توانید این بازی را بصورت آنلاین با دوستانتان بازی کنید. این بازی بسیار سرگرم کننده می باشد و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند.


محمد علی بازدید : 42 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
برنامه پخش کننده

دانلود پخش کننده فرمت های ویدیویی در آندروید MX Video Player Pro v1.5a

MX Video Player یک پخش کننده بسیار قوی و قدرتمند در زمینه اجرای ویدیوهای مختلف می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید تمامی فرمت های ویدیویی موجود در گوشی را اجرا کرده و بدون افت کیفیت آنها را مشاهده کنید. این برنامه در کنار تمامی قابلیت هایی که دارد باتری را با کمترین مقدار ممکن مصرف می کند و فضای کمی از CPU را اشغال می کند. همچنین شما با کمک این برنامه می توانید زیرنویس فیلم ها را فراخوانی و سپس آنها را با هر فرمتی که باشد مانند SRT , TXT مشاهده کنید. همچنین شما با کمک این برنامه می تواند قسمت خاصی از یک فیلم را انتخاب و سپس مشاهده کنید.



تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 132
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 340
  • بازدید کلی : 12,048