loading...
گلابی
محمد علی بازدید : 17 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود ویدیو آموزشی امینیت

دانلود ویدیو آموزشی بالا بردن امنیت سیستم و حفاظت از حریم خصوصی Lynda.com - Computer Privacy and Security Essential Training

با وجود اینکه در سالیان اخیر اینترنت توانسته به جایگاه بسیار مهمی در بین افراد  دست پیدا کند و تقریبا تمامی افراد با اینترنت سر و کار دارند. اما یکی از مشکلاتی که تقریبا همه ی کاربران اینترنتی دارند و به یک معضل تبدیل شده است مشکلات امنیتی در زمان فعالیت در اینترنت می باشد. زیرا در حال حاضر بسیاری از کاربران چه در داخل و چه خارج از ایران خریدهای مختلفی را از طریق اینترنت انجام می دهند و عده ای از همین طریق به کسب و کار و درآمد مشغول هستند و عده ی زیادی هم از طریق همین راه ها به کسب علم و دانش می پردازند و بسیاری از مدارس و دانشگاه ها امتحانات خود را از طریق اینترنت و بصورت آنلاین برگذار می کنند ولی همیشه یک ترس وجود دارد و آنهم بحث امنیت است و اینکه اطلاعات ما به دست چه کسانی ممکن است بیفتند. در این مطلب ما یک آموزش برای شما عزیزان آماده کرده ایم به نام Computer Privacy and Security Essential Training که از سری محصولات Lynda می باشد و توسط Patrick Crispen آموزش داده می شود. در این آموزش Patrick Crispen سعی دارد راه های مختلفی را به شما نشان دهد که بتوانید بطور کامل و قابل ملاحضه ای امنیت خود را در اینترنت افزایش دهید. البته این آموزش مربوط به راه های مختلف در ویندوز و میکنتاش می باشد و برای تمامی افراد مفید می باشد و شما با کمک این آموزش می توانید امنیت خود را بالا برده و از حریم خصوص خود محافظت کنید. در این آموزش بیشتر به مسائلی مانند شناخت آسیب های موجود در کامپیوتر , افزایش پوشش امنیتی , شناسایی ابزارهای مخرب و... پرداخته می شود.


محمد علی بازدید : 26 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
تم جدید سیمبین سری 3

دانلود تم Carbon Series گوشی های سیمبین

نرم افزار Carbon Series ایکون های سری کربن که شما با استفاده از این نرم افزار ایکون های گوشی خود را میتوانید تغییر دهید و ان ها را از جنس کربن کنید هم اکنون میتوانید این برنامه کارآمد را از سایت پی سی دی دانلود کنید.
قابل اجرا برروی تمام گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان 3 و  سیمبیان سری 60 ورژن 5


محمد علی بازدید : 15 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
تم دیجیتال آندروید

CYANOGEN GO Launcher EX Theme v1.09 تم دیگری از سری تم های آندروید سایت پی سی دی می باشد که امروز برای شما جهت دانلود آماده کرده ایم. این تم دارای سبک مدرن-دیجیتال می باشد و با رنگبندی مخصوص این سبک را بیشتر نمایان می کند.


محمد علی بازدید : 24 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
آموزش قرآن

با این نرم افزار آندروید می توانید به راحتی خواندن آیات قرآن را یاد بگیرید. این برنامه به شما آموزش می دهد چگونه حروف و کلمات عربی را به درستی تلفظ کنید. جهت دانلود این نرم افزار سودمند به ادامه مطلب سایت پی سی دی مراجعه فرمایید.


محمد علی بازدید : 40 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
برنامه طراحی صفحات سه بعدی

برنامه ساخت صفحات سه بعدی 3D PageFlip for PowerPoint v2.0

3D PageFlip for PowerPoint یک برنامه بسیار قدرتمند و کاربردی در زمینه ساخت صفحات سه بعدی در محیط برنامه پاورپوینت می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید صفحات سه بعدی در برنامه پاورپوینت بسازید و پروژه های زیبایی را خلق کنید. نکته جالب این برنامه این است که شما بدون داشتن هیچگونه دانشی در مورد فلش و HTML قادر خواهید بود که صفحات سه بعدی بصورت فلش بسازید و آنها را در اینترنت گسترش دهید. همچنین این برنامه به شما کمک می کند تا بتوانید انواع بورشور , کاتالوگ , روزنامه , کتاب های اینترنتی آنلاین , روزنامه های سه بعدی و... را به آسانی طراحی کنید. تمامی قابلیت های ذکر شده می تواند در نهاین به یک پروژه کامل و حرفه ای تبدیل شود و بگونه ای باشد که کاربر با ورق زدن صفحات محتویات درون آنها را بخواند. همچنین این برنامه می تواند فایلهای پاوپوینت را برای شما به فایلهای فلش تبدیل کند. از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به وجود افکت های متنوع در محیط برنامه , امکان استفاده از قالب های آماده , امکان اضافه کردن موضوع کتاب به پروژه , امکان به اشتراک گذاشتن فایلهای نهایی در سایت هایی نظیر Facebook, iGoogle, Myspace, Twitter, Digg , امکان گرفتن خروجی بصورت HTML, ZIP, EXE و رایت آسان آنها اشاره کرد.


محمد علی بازدید : 39 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
برنامه طراحی شجره نامه

برنامه ساخت شجره نامه های خانوادگی Family Tree Builder 6.0.0.5634

Family Tree Builder ابزاری بسیار قدرتمند و کارآمد در زمینه ساخت و ویرایش شجره نامه های خانوادگی می باشد. شما با در اختیار داشتن این برنامه دیگری نیازی به روش های قدیمی و سنتی نخواهید داشت و لازم نیست با کاغذ و قلم این اطلاعات را نگهداری کنید. در واقع شما با استفاده از این برنامه ساده و سبک براحتی می توانید تمامی اطلاعات خانوادگی خودتان را وارد برنامه کنید و بصورت شجره نامه حرفه ای در بیاورید. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا بتوانید تصاویر و تمامی خاطراتی که مربوط به اشخاص خانواده است را وارد برنامه و آنها را مدیریت کنید. این برنامه اطلاعات هر شخص را بصورت درختی و نمودار مانند برای شما ایجاد کند. همچنین این برنامه اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، سال تولد، جنسیت می توان مواردی مانند عکس و داستان زندگی فرد را نیز ذخیره نمود. این نرم افزار همچنین رابطه بین افراد یک خانواده و نسل را به شکلی بسیار زیبا و گرافیکی ایجاد می کند.


محمد علی بازدید : 34 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود پلیر

دانلود پلیر قدرتمند فایلهای صوتی AIMP v3.00 Build 976 Portable

AIMP یک برنامه کاربردی و بسیار قدرتمند در زمینه پخش تمامی فرمت های صوتی می باشد. شما با استفاده از این برنامه می توانید تمامی فرمت های صوتی را در سریعترین زمان ممکن گوش دهید و دیگر نگران اجرا نشدن برخی از فرمت ها توسز پلیرهای دیگر نباشید. این برنامه بدون نصب هیچگونه کدک خاصی قادر است تا تمامی فرمت ها را برای شما اجرا کند و همچنین ابزارهایی در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید کیفیت فایلهای صوتی را بالاتر برده و از گوش دادن به موسیقی های دلخواهتان لذت ببرید. این برنامه دارای پوسته های متعدد می باشد که همین امر سبب شده است تا کاربران زیادی به سمت این برنامه جذب شوند. البته این برنامه قابلیت تبدیل فرمت های صوتی و امکان ویرایش و سازماندهی فایلهای صوتی برای شما فراهم می کند. این برنامه قابلیت اجرای فرمت های MP1, MP2, MP3, MPC, MP+, AAC, AC3, OGG, FLAC, APE, WavPack, Speex, WAV, CDA, WMA, S3M, XM, MOD, IT, MO3, MTM, UMX را نیز دارد.


محمد علی بازدید : 24 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
برنامه حفظ حریم خصوصی

برنامه حفاظت از حریم خصوصی Pointstone Total Privacy v5.9.1.511

Pointstone Total Privacy یک برنامه بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه حفظ حریم خصوصی کاربران و بهبود بخشیدن به عملکرد سیستم می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی قادر خواهید بود تا تمامی اطلاعاتی را که در زمان وبگردی در سیستم شما باقی مانده است و ممکن است این اطلاعات توسط هکران دزیده شود را از بین برده و یا بصورت اصولی و حرفه ای از آنها محافظت کنید. این برنامه می تواند تمامی فایلهای کوکی که در اثر استفاده از مرورگرها و یا فایلهایی که برخی از برنامه ها در زمان اجرا چه بصورت آشکار و چه بصورت پنهانی در سیستم شما باقی می گذارند را شناسایی کند و شما این اطلاعات را تنها با یک کلیک حذف کنید و یا اینکه اجازه دهید برنامه بصورت خودکار این اطلاعات را از بین ببرد. این برنامه برای تمامی استفاده کنندگان اینترنت الزامی می باشد و بیشتر به درد افرادی می خورد که روزانه به سایت های مختلف سر می زنند و از یوزر و پسورد استفاده می کنند و یا خریدهای اینترنتی انجام می دهند. این برنامه قابلیت پشتیبانی و پاکسازی فایلهای کوکی موجود در مرورگرهای Internet Explorer, FireFox, Opera, Google Chrome را دارد.


محمد علی بازدید : 28 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
برنامه بازیابی پسورد

بازیابی پسوردها Passware Password Recovery Kit Enterprise 10.3 Build 2585 Portable

Passware Password Recovery Kit Enterprise یک برنامه بسیار قدرتمند برای بازیابی و از بین بردن پسورد برنامه های مختلف ویندوز می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید پسورد بیشتر برنامه هایی که در ویندوز با آنها سر و کار دارید مانند Excel, Word, Windows XP/2000/NT/Vista, QuickBooks, Access, FileMaker, Outlook, Outlook Express, Exchange, WinZip, PKZip, ZIP, WinRAR, Network Connections, SQL, BestCrypt, OneNote, PowerPoint, VBA Visual Basic modules, 1-2-3, Internet Explorer, EFS - Encrypted File System, Acrobat, Quicken, Lotus 1-2-3, Lotus Notes, Lotus Organizer, Lotus WordPro, Quattro Pro, Backup, Project, MYOB, Paradox, ACT!, Mail, Schedule+, Money, WordPerfect, WordPro و... را به آسانی بازیابی کرده و از آنها استفاده کنید. از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به اسکن کامپیوترها برای پیدا کردن فایل هایی که دارای رمز عبور هستند , پشتیبانی از بازیابی رمزهای عبور توزیع شده , بازیابی بسیار سریع انواع رمز عبور , بازنشانی پسورد برای مدیران ویندوز Domain و ویندوز محلی , بازیابی کلیدهای رمزدار برای هارد درایوهای محافظت شده توسط نرم افزار Bitlocker تنها در چند دقیقه , نوع روش بازیابی رمز عبور مختلف به همراه Wizard نصب بسیاد ساده , بازیابی پسورد بیش از 180 نوع فایل و رمز برداری از هارد دیسک ها با استفاده از یک رابط کاربری زیبا و... اشاره کرد.


محمد علی بازدید : 28 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود انیمیشن

دانلود انیمیشن The Secret World of Arrietty 2011

نام انیمیشن : The Secret World of Arrietty 2011
کارگردان : Hiromasa Yonebayashi, Gary Rydstrom
نویسندگان : Mary Norton , Hayao Miyazaki
گویندگان : Bridgit Mendler, Amy Poehler , Will Arnett
ژانر : Animation | Adventure | Family | Fantasy
رتبه : 7.7/10

خلاصه داستان : نوجوانی به نام شو كه از بیماری قلبی رنج می‌برد و قرار است به‌زودی تحت عمل جراحی قرار بگیرد، برای استراحت و تقویت جسم و روحش به خانة ییلاقی‌ خانوادگی‌شان آورده می‌شود. او در همان اولین لحظه‌های ورودش، یك لحظه با یك آدم‌كوچولو كه دختر 14 ساله‌ای به نام اریتی است برخورد می‌كند. اما انسان‌ها نباید آدم‌كوچولوها را ببینند و هر گونه ارتباط باعث می‌شود كه كوچولوها برای امنیت خود و خانواده‌شان كوچ كنند. به همین خاطر اریتی كه بدش نمی‌آید با شو ارتباط برقرار كند، مجبور می‌شود تا می‌تواند از او دوری كند و به جایش راه و روش وام گرفتن را از پدرش یاد بگیرد. آدم‌كوچولوها معمولاً شب‌ها كه اهل خانه خواب هستند، به صورت پنهان از خانة مخفی‌شان بیرون می‌آیند و چیزهایی را كه لازم دارند برمی‌دارند. چیزهایی كه آن قدر كوچك هستند كه انسان‌ها متوجه كمبودشان نمی‌شوند. در یكی از همین شب‌هاست كه به شكلی غیرمنتظره، شو آدم‌كوچولوها را می‌بیند و از وجودشان مطمئن می‌شود و برای ارتباط برقرار كردن با اریتی تمایل زیادی نشان می‌دهد. از طرفی خانوادة شو كه سال‌هاست در خانة ییلاقی اقامت دارند تجربه‌های پراكنده‌ای از برخورد با آدم‌كوچولوها دارند و كمابیش از وجود آن‌ها باخبر هستند. اریتی باید بین آشنایی با شو كه دوستش دارد یا كوچ كردن با خانواده‌اش یكی را انتخاب كند…


تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 132
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 333
  • بازدید کلی : 12,041