loading...
گلابی
محمد علی بازدید : 38 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

HiDownload Platinum 7.995 نرم افزاری پرقدرت در زمینه مدیریت دانلود ها و دریافت فایل ها از اینترنت با حداکثر سرعت می باشد که نسخه ی جدید آن با امکانات بسیار عرضه شده است‌. HiDownload نرم افزاری چند منظوره با قابلیت دانلود فایل ها به صورت تکی و گروهی (چند لینکی) از سایت های Http و FTP، با استفاده از کل پهنا باند اینترنتی کاربران است. قابلیت زمان بندی تعبیه شده در این نرم افزار برای شروع دانلود و اجرای فایل ها و یا قطع ارتباط اینترنت و Shutdown، لزوم حضور کاربر را در هنگام دانلود فایل از اینترنت را بر می دارد

 

HiDownload Platinum 7.82 دانلود از تمامی پروتکل های اینترنتی با HiDownload Platinum v7.995

برخی از ویژگی های این نرم افزار :

- افزایش سرعت دانلود با تکه تکه کردن فایل ها و دانلود همزمان آنها
- توانایی دانلود کلیپ های آنلاین تصویری (در سایت هایی مانند YouTube, PutFile, Google Video and other Video Sites)، رادیو های اینترنتی، وب کم های آنلاین و …
- قابلیت ذخیره فایل ویدیویی و صوتی که قابل دانلود شدن نیستند و به صورت Streaming پخش می شوند (نظیر شبکه های رادیویی و تلویزیونی اینترنتی)
- توانایی دانلود فرمت های پخش زنده: Windows Media™, Real Audio™ and Real Video™, QuickTime™, Flash Video – FLV, Streaming MP3, Shoutcast™
- پشتیبانی از File های ram, smil, asx, wax, wvx, m3u, pls و …
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP,FTP,MMS/MMST/MMSU,RTSP,PNM
- دانلود از سایت های به اشتراک گذاری File ها نظیر Rapidshare و Megaupload
(برای کسانی که اکانت Premium از این سایت ها دارند)
- توانایی کار به صورت اتوماتیک با مرورگر های معروف مثل: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Mozilla, Netscape, Opera
- پشتیبانی از قابلیت زمان بندی برای شروع و خاتمه دانلود ها
- توانایی نمایش محتویات File های Zip قبل از دانلود آنها
- توانایی چک کردن خودکار File های دانلود شده به وسیله آنتی ویروس برای جلوگیری از ورود ویروس ها به کامپیوتر
- دسته بندی خودکار File های دانلود شده
- تغییر نام خودکار File های دانلود شده
- پشتیبانی از ***** Server
- پشتیبانی از Cookies
- و …

 


محمد علی بازدید : 25 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

مجموعه از صداهای زیبا و بسیار جذاب سه بعدی برای شما کاربران عزیز دانلودها تهیه کرده ایم، این صدا ها از کیفیت بالایی برخوردارند و با فرمت MP3 می باشد ، بهتر است این صدا ها را با استفاده از هدفون در کامپیوتر یا موبایل خود گوش دهید تا صداها با کیفیت سه بعدی واقعی شنیده شوند. هم اکنون میتوانید این مجموعه را  از سایت بزرگ  دانلودها دریافت کنید.

 

3D Sound مجموعه از صداهای زیبا و بسیار جذاب سه بعدی


محمد علی بازدید : 24 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

چه اتفاقی خواهد افتاد وقتی که پرندگان مورد علاقه همه به قفس می افتند و به ریو برده می شوند؟ آن ها بسیار عصبانی هستند! در سری جدید پرندگان عصبانی نسخه ریو، پرندگان عصبانی اصلی ربوده شده اند و به شهر جادویی ریودوژانیرو فرستاده شده اند، جایی که آن ها تمام تلاش خود را می کنند که نه تنها از دست شکارچیان پرندگان فرار کنند بلکه اقدام به نجات دوستان پرنده خود و همچنین جواهرات دزدیده شده – دو طوطی دم بلند آمریکای جنوبی نادر نیز می کنند. نسخه جدید این بازی با عنوان ورژن ۱٫۴٫۰ شامل مراحل جدید امروز در وبسایت دانلودها قابل دریافت می باشد. با مراجعه به ادامه مطلب می توانید این بازی فوق العاده جذاب را دانلود نمایید.

 

angry birds rio cover دانلود بازی اعتیاد آور پرندگان خشمگین در ریو Angry Birds Rio v1.4.0


محمد علی بازدید : 23 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

تهیه بک آپ از اطلاعات و درایوهای سیستم یکی از امن ترین روش های محافظت از فایل ها می باشد که با نرم افزار R-Drive Image می توانید از دیسک های مختلف خود نسخه پشتیبان به صورت ایمیج های فشرده تهیه کنید . می توانید از ویندوز خود نیز نسخه ی پشتیبان بگیرید که این پشتیبان ها می توانند از طریق بوت نیز بازیابی شوند . با تنظیم برنامه قادر به گرفتن بک آپ به صورت روزانه و یا هفتگی هستید که به صورت خودکار صورت بگیرد . ایمیج های گرفته شده می توانند در فرمت های فشرده مانند زیپ باشند . قابلیت های دیگری همچون رایت مستقیم برروی CD و DVD ، پشتیبان گیری از مجموعه ای از فایل ، سرعت ۲۰۰% بالاتر نسبت به بک آپ گیر خود ویندوز ، نوشتن به پارتیشن های NTFS و … نیز از سایر ویژگی های این نرم افزار قدرتمند می باشند .

 

R Drive Image تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات با R Drive Image 4.7 Build 4733


محمد علی بازدید : 33 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Pods Defense یک بازی سرگرم کننده و زیبا برای گوشی های آندروید می باشد که به تازگی منتشر شده است . در این بازی شما می بایست در یک جنگ واقعی میان Pods ها شرکت کنید و با تیراندازی های دقیق دشمنان خود را نابود کنید . این بازی برای اجرا نیازمند سیستم عامل آندروید نسخه ۱٫۶ و بالاتر می باشد .

 

Pods Defense بازی سرگرم كننده و زیبای Pods Defense v1.0   آندروید


محمد علی بازدید : 24 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

با استفاده از Hippo Animator قادر به ساخت انیمیشن های حرفه ای برای وب سایت های اینترنتی می باشد . movieهای ساخته شده با این نرم افزار با حداکثر کیفیت می باشند و با همه‌ی مرورگرها مانند Internet Explorer 6, 7, 8, 9, Firefox, Chrome, Safari, Opera, iPhone, iPad, Windows Phone و اندروید سازگار می باشند . پس از طراحی می توانید انیمیشن های ساخته شده خود را با فرمت HTML از نرم افزار دریافت کنید که علاوه برآن ، فرمت های CSS ، HTML5 ، SVG ، Flash ، جاوا و … نیز در دسترس هستند .

 

Hippo Animator ساخت انیمیشن های حرفه ای برای وب با Hippo Animator v1.3.4371


محمد علی بازدید : 26 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

MacX Video Converter Pro یکی از بهترین ابزارهای موجود برای تبدیل انواع فرمت های ویدئویی می باشد که از اکثر فرمت های تصویری مانند MKV, M2TS, AVCHD, H.264/MPEG-4 AVC, and SD video AVI, MPEG, MP4, H.264, MOV, FLV, F4V, RM, RMVB, WebM, Google TV ، گوشی های ایفون ، آیپد و … پشتیبانی می کند . این نسخه به صورت کامل از فیلم های HD نیز پشتیبانی می کند . سرعت این برنامه در مقایسه با نرم افزارهای مشابه چندین برابر می باشد و در محیطی جذاب و ساده قادر به تبدیل انواع فرمت های صوتی و تصویری خود هستید . این نرم افزار جهت استفاده در سیستم عامل مک در سایت دانلودهابرای دانلود گذاشته شده است .

 

MacX Video Converter Pro مبدل ویدئویی برای سیستم عامل مك MacX Video Converter Pro 3.4.1

 


محمد علی بازدید : 26 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

DiskAid ابزاری کاربردی برای ویندوزهای مایکروسافت می باشد که با آن قادر به مدیریت حرفه ای اطلاعات گوشی های ایفون و آیپد خود هستید . دارای بخش های مختلفی می باشد که امکان ارسال و انتقال فایل های مختلف مانند موزیک ، برنامه ، بازی ، فیلم و … را به شما می دهد . این اتصال با یک رابط USB صورت می گیرد . قابلیت ساخت و مدیریت پوشه های ایفون خود را به طور مستقیم از ویندوز دارید که ویژگی های دیگری همچون انتقال پیام های متنی (SMS) از آی فون به کامپیوتر ، پشتیبانی از Drag & Drop فایل ها و پوشه ها ، پشتیبانی از iPhone V1, 3G, 3G S و ۴ ، iPod Touch V1, V2 and V3 و … نیز در این نسخه در دسترس هستند .

DigiDNA DiskAid مدیریت گوشی های آیفون در ویندوز با DigiDNA DiskAid v5.07
محمد علی بازدید : 14 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۶۹ والپیپر زیبا و دیدنی را آماده کرده ایم که موضوع تمامی آن ها طبیعت می باشد . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×۱۲۰۰ تا ۲۵۶۰×۱۶۰۰ آماده شده اند .

 

Nature HD Wallpapersa مجموعه 69 والپیپر با كیفیت از طبیعت Nature HD Wallpapers


تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 132
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 96
  • بازدید ماه : 89
  • بازدید سال : 398
  • بازدید کلی : 12,106