loading...
گلابی
محمد علی بازدید : 26 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۹۵ والپیپر زیبا و دیدنی را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×۱۲۰۰ تا ۲۵۶۰×۱۶۰۰ آماده شده اند .

Desktop Wallpapersa مجموعه 95 والپیپر متنوع برای دسكتاپ Desktop wallpapers
محمد علی بازدید : 28 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Footballs 500 Greatest Goals (2011) DVDRip Avi

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Greatest 500 Goals دانلود مستند 500 گل برتر تاریخ فوتبال Footballs 500 Greatest Goals

 

نام مستند : Footballs 500 Greatest Goals

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۵۱ دقیقه

حجم : ۷۲۸ مگابایت

کیفیت : DVDRip

زبان : انگلیسی

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه : این مستند شامل ۵۰۰ گل برتر تاریخ فوتبال است که توسط بازیکنانی همچون زیدان ، جرارد ، مسی ، مایکل اون و … به ثمر رسیده است . این گل ها در مسابقات مختلفی توسط ستارگان بزرگ جهان زده شده اند که مشاهده ی آن ها بسیار لذت بخش و دل نشین است …

 


محمد علی بازدید : 32 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دانلود تم ویندوز سون

دانلود 83 تم جدید و زیبای ویندوز سون 83 Windows 7 Themes 2011

در این پست برای شما طرفداران ویندوز سون یک مجموعه 83 تایی تم آماده کرده ایم. این مجموعه از تم ها بسیار زیبا و محصول سال 2011 می باشند. این تم ها از نظر گرافیکی بسیار زیبا و خارق العاده هستند. شما با نصب این تم ها می توانید ظاهر و تمامی بخش های ویندوز را تغییر دهید. همچنین این تم ها با موضوعات مختلف می باشند.


محمد علی بازدید : 16 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

برنامه مدیریت آیفون

برنامه مدیریت دقیق آیفون Xilisoft iPhone Magic Platinum 5.0.1 Build 1205

Xilisoft iPhone Magic Platinum یک برنامه بسیار قدرتمند و چند منظوره در زمینه مدیریت دقیق بر روی گوشی های آیفون می باشد. شما با استفاده از این برنامه می توانید آیفون خودتان را به کامپیوتر متصل کرده و تمنامی اطلاعات موجود در سیستم و یا اطلاعات درون آیفون را بین یکدیگر رد و بدل کنید. این برنامه قادر است تا فایلهای صوتی , تصویری و اس ام اس های گوشی شما را بر روی سیستم منتقل کند و یا با کمک این برنامه می توانید از اطلاعات موجود در آیفون خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در صورت بروز هرگونه مشکل آنها را بازیابی کنید. همچنین توسط این برنامه می توانید محتویات یک سی دی و یا دی وی دی را براحتی بر روی آیفون کپی کنیدو تمام موارد ذکر شده تنها بخشی از قابلیت های این برنامه بود. اما این برنامه قابلیت های دیگری نظیر تبدیل فرمت های مختلف صوتی و تصویری مانند 3GP, 3G2, ASF, AVI, DV, DIF, VOB, FLV, M2TS, MTS, M4V, SWF, MKV, DVR-MS, MJPG, CDA, MJPEG, MOD, MPG, MPEG, MPA, DAT, TS, MPV, NSV, MOV, QT, H261, H264, RM, RMVB, WMV, ASF, XWMV را دارد. همچنین می تواند فرمت های صوتی مانند AAC, AIF, AIFF, AC3, APE, CUE, AU, FLAC, MPA, MP2, MP3, OGG, RA, WAV, WMA, CDA, M4A, MP4; و فرمت های تصویریBMP, GIF, JPEG, PNG. و فایلهایی با فرمت های CD / DVD: CD, DVD-Video, DVD folder, ISO files را پشتیبانی کند. همچنین این برنامه IPhone, iPhone 3G, iPhone 3GS, iPhone 4, CDMA iPhone 4, iPhone 4S , IPod, iPod nano, iPod classic, iPod shuffle, iPod Mini, iPod touch, iPod touch 4, iOS 4.2, iOS 4.3, iOS 5 , ITunes 10 را نیر ساپورت می کند.


محمد علی بازدید : 30 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

برنامه حذف فایلهای تکراری

حذف فایلهای تکراری با Essential Data Tools Duplicate File Remover v3.0.23 Portable

Essential Data Tools Duplicate File Remover یک برنامه بسیار قدرتمند و کاربردی در زمینه شناسایی فایلهای تکراری و حذف آنها می باشد. شما با استفاده از این برنامه می توانید تمامی بخش های مختلف و درایوهای سیستم را مورد اسکن قرار دهید و هرگونه فایل تکراری از نظر سایز , اسم و...شناسایی و آنها را براحتی حذف کنید و فضای بیشتری از هارد دیسکتان را خالی کنید. این برنامه قدرتمند قادر است تا تمامی متون , اسناد , فیلم ها , موزیک ها , تصاویر را برای شما مورد اسکن و مقایسه قرار دهد و به محض مشابه بودن آنها را بصورت اتوماتیک و یا بصورت دستی از روی هارد دیسک پاک کند. این برنامه 100درصد تضمین می كند كه فایلهای پیدا شده تكراری بوده و شما میتوانید با خیال راحت آن را حذف نمایید. از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به پیدا كردن فایلهای مشابه از نظر نام و اندازه فایل , قابلیت پیدا كردن تصاویر مشابه و فایلهای صوتی و تصویری , مقایسه كردن فایلهای مشابه به صورت بایت به بایت برای دقت بیشتر , قابلیت جستجو در فایلهای اشتراك گذاشته شده در شبكه های رایانه ای , قابلیت شناسایی فایل ها از روی درایوهای دستگاه های جانبی همانند USB Flash ها , قابلیت جستجو و پیدا كردن پوشه های تكراری , قابلیت حذف، جابجایی، و... فایلهای تكراری , محیط کاربری بسیار جذاب و متفاوت نسبت به ابزارهای مشابه و... اشاره کرد.


محمد علی بازدید : 41 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

بازی اشیاء پنهان

دانلود بازی اشیاء پنهان Puppetshow 3 Lost Town

Puppetshow 3 Lost Town یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های Hidden Object می باشد. در این بازی همانند بازیهای مشابه شما باید به دنبال اشیاء گمشده بگردید و در هر مرحله با پازل هایی روبرو می شوید که باید به آنها پاسخ دهید و مرحله را تکمیل کنید. این بازی از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است و به تازگی عرضه شده است. همچنین این بازی از موسیقی مهیج و شیطانی بهره می برد که در طول بازی شما را همراهی می کند و از بک گراندهایی در این بازی استفاده شده است که شما را بهت زده خواهد کرد. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از سایت پی سی دی دانلود کنید.

محمد علی بازدید : 26 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

برنامه رایت

دانلود قدرتمندترین برنامه رایت Alcohol 120% 2.0.1.2033 Final

Alcohol 120% یکی از قوی ترین و حرفه ای ترین برنامه ها در زمینه ایمیج گیری و رایت سی دی و دی وی دی می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید از سی دی ها و دی وی دی های معمولی و قفل دار یک نسخه کپی تهیه کنید و یا از سی دی های اصل کنسول هایی مانند playstation ایمیج بگیرید. شما با کمک این برنامه می تواند از تمامی محتویات دیسک ها مانند فیلم , تصاویر , برنامه ها , موزیک و... ایمیج بگیرید و بر روی دیسکی دیگر رایت کنید و یا بر روی سیستم ذخیره کنید. یكی از ویژگی های جالب این برنامه ساخت درایوهای مجازی CD و DVD می باشد. به اینصورت که پس از ساخت درایو مجازی دیگر لازم نیست که از برنامه های درایو مجازی ساز استفاده کنید و براحتی بازی ها و برنامه هایی که در زمان اجرا به سی دی و دی وی دی نیاز دارند استفاده کنید. نکته جالب‌ این برنامه این است که اگر دی وی دی رم بر روی سیستم ندارید و مایل هستید فیلم های دی وی دی نگاه کنید با کمک این برنامه می تواند بدون دی وی دی رم و از طریق درایو مجازی تماشا فرمایید. حتی شما می توانید با این برنامه درایو مجازی بسازید و بازی ها و برنامه هایی كه نیاز به CD دارند رو گول بزنید و از روی یه image اجرا كنید! این برنامه از انواع image ها پشتیبانی می كند! MDS, CCD, BIN, CUE, ISO, CDI, BWT, BWI, BWS, BWA و . . .این برنامه قادر به ساخت 31 درایو مجازی نیز می باشد. از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به قابلیت پاك كردن اطلاعات از روی سی دی و دی وی دی , قابلیت ساخت ایمیج از سی دی و دی وی دی , رایت هرگونه قفل سی دی و دی وی دی و سی دی های خش دار , كپی و پشتیبان گیری از انواع سی دی و دی وی و... اشاره کرد.


محمد علی بازدید : 24 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Hoodwinked Too Hood vs Evil BDRip (2011) Mkv

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت فوق العاده عالی HD 720p می باشد|

|برای اولین بار در ایران ، نسخه دوبله فارسی گلوری|

 

Hood vs Evil cover دانلود دوبله فارسی انیمیشن شنل قرمزی 2   Hoodwinked Too Hood vs Evil 2010

 

نام انیمیشن: Hoodwinked Too Hood vs Evil – شنل قرمزی ۲

ژانر: انیمیشن ، خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۸۶ دقیقه

حجم: ۵۷۰ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی گلوری

IMDB

خلاصه داستان: شنل قرمزی در حال تمرین با گروه "خواهران شنلی" می باشد ، در حالیکه او و گرگ طمعکار برای اسرار گم شدن ناگهانی هانسل و گرتل آزموده می شوند و …


محمد علی بازدید : 30 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

شنا، مهارت یا ورزش شناور ماندن و حرکت، درون آب است. شنا کردن به معنی حرکت انسان، حیوانات بدون هر گونه کمک خارجی درون آب می‌باشد. آموختن شنا، علاوه بر تقویت جسم، در مواقع اضطراری و افتادن ناگهانی درون آب، زندگی انسان را نجات خواهد داد. بسیاری از حیوانات، هنگام تولد و به طور غریزی، قادر به شنا کردن هستند؛ اما انسان باید شنا کردن را یاد بگیرد.یادگیرندگان شنا، تمرین‌های خود را اغلب در استخرهای کم عمق و کناره دریاها شروع می‌کنند. آنها ابتدا شناور ماندن روی آب و سپس حرکت‌های پا را می‌آموزند و در پایان حرکت‌های دست را نیز یاد خواهند گرفت. برای شنا کردن آسان و روان، شناگران در مفاصل اصلیشان، به انعطاف‌پذیری مطلوبی نیاز دارند.شناگران تازه کار باید چگونگی حرکت‌های هماهنگ دست با نفس کشیدن را تمرین کنند. شناگران، معمولاً یک یا چند شنا می‌آموزند. برای شما علاقه مندان به ورزش شنا فیلم آموزشی شنا Ian Thorpe را اماده کرده ایم که علاوه بر آموزش شنا ، به تجزیه و تحلیل زندگی یکی از بزرگترین قهرمانان شنا می پردازد .

 

Excellent Swimming Tutorial فیلم آموزش شنا IanThorpe : Beneath The Suit Excellent Swimming Tutorial

 

 

 


تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 132
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 326
  • بازدید کلی : 12,034