loading...
گلابی
محمد علی بازدید : 34 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

مجموعه ۲۰تصویر زمینه بسیار زیبا در اندازه ۶۲۰×۴۶۰ را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. از این تصاویر زیبا می توانید بر روی موبایل خود استفاده نمایید. امیدواریم مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

 

Mobile wall new3 مجموعه ۲۰تصویر زمینه بسیار زیبا در اندازه ۶۲۰×۴۶۰ موبایل

 


محمد علی بازدید : 22 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Paper Fish نرم افزاری جالب برای سیستم عامل مک شرکت اپل می باشد. این نرم افزار یک ماهی جذاب و خاص را بر روی دسکتاپ تان به نمایش می دهد. این ماهی در حین کار کردن شما نیز  روی صفحه شنا می کند. در ادامه این نرم افزار را از وب سایت دانلودها دریافت کنید.

 

Paper Fish شنای ماهی بر روی دسکتاپ Paper Fish 1.0   سیستم عامل Mac


محمد علی بازدید : 27 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جدید و جذاب  Ovi Maps Racing را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی برای موبایل های دارای سیستم عامل سری ۶۰ ورژن ۵ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Race n60 بازی بسیار زیبای Ovi Maps Racing – نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵


محمد علی بازدید : 44 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Battle for Next Shot را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی باید با رقیب تان، سنگ کاغذ قیچی بازی کرده و او را شکست دهید. بازنده توسط اسلحه کشته خواهد شد! این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Battle for Next Shot بازی بسیار زیبا و جذاب سنگ کاغذ قیچی Battle for Next Shot   اندروید


محمد علی بازدید : 67 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Battle for Next Shot را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی باید با رقیب تان، سنگ کاغذ قیچی بازی کرده و او را شکست دهید. بازنده توسط اسلحه کشته خواهد شد! این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Battle for Next Shot بازی بسیار زیبا و جذاب سنگ کاغذ قیچی Battle for Next Shot   اندروید


محمد علی بازدید : 30 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Monument Builder Eiffel Tower یک بازی مدیریتی و با سبک استراتژیکی می باشد که در طول سفر ، می بایست به ساخت و مدیریت ساختمان ها و فروشگاه های منطقه های مختلف بپردازید . بازی در خیابان های قرن ۱۹ شهر پاریس در حال جریان می باشد و از محل ساخت و ساز برج ایفل دیدن خواهید کرد . بهبود محلات اطراف برای نمایشگاه جهانی ، تامین قطعات به محل ساخت و ساز ، توسعه اقتصاد محلی ، و بهبود جاده ها و در پی آن آسان تر شدن حمل و نقل از مهمترین هدف های شما در این بازی می باشد که در ادامه‌ی مطلب می توانید این بازی زیبا و کم حجم را از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

Monument Builder بازی كم حجم و استراتژیكی Monument Builder Eiffel Tower


محمد علی بازدید : 16 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

بازی بسیار زیبای Homerun Battle 3D هم اکنون برای گوشی های آندرویدی نیز در دسترس می باشد . دارای ۲۰ مرحله ی مختلف با محیط گرافیکی بالا که یک بازی بیسبال سه بعدی است.شما باید در این بازی شخصیت مورد نظر خود را بسازید و شروع یک بازی جنجالی را آغاز کنید. برای اجرای این بازی نیازمند سیستم عامل آندروید می باشید .

 

A new1 بازی اکشن و زیبای Homerun Battle 3D  – آندروید


محمد علی بازدید : 26 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

مجموعه از صداهای زیبا و بسیار جذاب سه بعدی برای شما کاربران عزیز دانلودها تهیه کرده ایم، این صدا ها از کیفیت بالایی برخوردارند و با فرمت MP3 می باشد ، بهتر است این صدا ها را با استفاده از هدفون در کامپیوتر یا موبایل خود گوش دهید تا صداها با کیفیت سه بعدی واقعی شنیده شوند. هم اکنون میتوانید این مجموعه را  از سایت بزرگ  دانلودها دریافت کنید.

 

3D Sound مجموعه جدید از صداهای زیبا و بسیار جذاب سه بعدی


محمد علی بازدید : 17 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

گیتار نوعی ساز زهی است که با پیک یا انگشت نواخته می‌شود و از این جهت که سیم‌های آن در اثر ارتعاش تولید صدا می‌کند به سازهای گروه کوردوفون (Cordophones) یا زه‌صدا تعلق دارد. این ساز علاوه بر داشتن قدمت تاریخی قابل توجه (چه از لحاظ ساختار آن و چه از لحاظ تکنیک‌های نوازندگی) توانسته‌است هم‌گام با تحولات موسیقی غرب پیشرفت چشمگیری داشته باشد؛ که در نتیجه گونه‌های متفاوتی از آن بوجود آمده و هم اکنون جایگاه ویژه‌ای در موسیقی جهان دارد . برای شما علاقه مندان مجموعه ای از ویدئوهای آموزشی گیتار زنی از سطح پایین و مبتدی تا حرفه ای را آماده کرده ایم که در اوایل با کارهای مهارت های اولیه مانند تنظیم، تمرین انگشت، آکورد و مقیاس، تغییر وتر مشترک، سبک پاپ / راک، الگوهای ریتم، موقعیت ، و کنترل همه چیز به وضوح آشنا می شوید .

| آموزش گیتار از مبتدی تا حرفه‌ای ، با حجم ۳ گیگابایت |

Guitar Tutorial آموزش مبتدی تا حرفه ای گیتار Beginners To Professional Guitar Tutorial


محمد علی بازدید : 21 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Pirate – دزد دریایی یک چشم قهرمان اصلی این بازی می باشد که شما می بایست به او کمک کنید تا گنج بازی را پیدا کند و سپس به شهر خود بازگردد . نقشه ها و نشانه های گنج که در پیچ و خم های مختلف وجود دارند به شما برای دست یافتن به گنج کمک می کنند . این بازی با فرمت SISX می باشد و برروی گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵ و سیمبیان ۳ قابل اجرا می باشد که امیدواریم از این بازی نهایت لذت را ببرید .

 

Pirate بازی سرگرم كننده و زیبای Pirate v1.00 برای گوشی های نوكیا


تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 132
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 338
  • بازدید کلی : 12,046